בבאר שבע מאושרים: "אחרי שירדו עלינו במשך שבוע, באנו עם הלב כדי להחזיר את הכבוד"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | מאור אלקסלסי

בשורות המועדון הדרומי נראתה שמחה גדולה לאחר ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה על חשבונה של מכבי חיפה: "זאת העונה שלנו בגביע" אמרו במועדון. שחקן: "לא צריכים להתבייש בגלל שיטת המשחק ששיחקנו". שבר ביד לקבהא

(גודל טקסט)

החגיגות שנראו אתמול (שני) בחדר ההלבשה של אצטדיון סמי עופר מצד שחקני הפועל באר שבע הזכירו נשכחות, כאשר השחקנים מהדרום שרו ורקדו לאחר ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה בעקבות מהפך וניצחון 1:2 שהשלימו על חשבונה של מכבי חיפה. לאור התבוסה הקשה שהנחילו הירוקים בשבוע שעבר לאדומים, לשחקנים של ב"ש היה חשוב מאוד להחזיר לעצמם את הכבוד שאבד אל מול היציעים הריקים.

שחקן בקבוצה סיפר לאחר המשחק: "במשך שבוע שלם כולם ירדו עלינו בעקבות התבוסה המשפילה שספגנו מול מכבי חיפה. היה חשוב לנו קודם כל להחזיר את הכבוד העצמי שלנו ולהראות לכולם שיש לנו מה למכור מולם. באנו אתמול עם הלב והנשמה, נתנו הכל על המגרש ולשמחתי התוצאה הייתה בהתאם". בנוגע למערך שעלו: "אנחנו לא צריכים להתבייש בזה ששיחקנו עם שלושה בלמים. מבחינה טקטית עמדנו נכון על המגרש, בייחוד כשצריכים להתמודד עם חיפה שזו קבוצת ההתקפה הטובה בארץ. חוץ מזה שהגענו להרבה הזדמנויות במחצית השנייה ולא היה רחוק שגם היינו כובשים עוד שניים-שלושה שערים"

כעת, הפועל ב"ש מסומנת בתור הפייבוריטית להניף את הגביע בתום העונה, ובשורות המועדון אמרו: "זאת העונה שלנו בגביע. בתחילת הדרך ניצחנו בחוץ את אשדוד בזמן ששאר הקבוצות מליגת העל קיבלו רק יריבות מליגות נמוכות. לאחר מכן הדחנו גם את מכבי נתניה ועכשיו את חיפה. אם יש קבוצה שמגיע לה השנה לזכות זאת הפועל באר שבע".


שחקני הפועל באר שבע חוגגים. "במשך שבוע שלם כולם ירדו עלינו" (מאור אלקסלסי)

מי שקיבל הרבה מאוד קרדיט לאחר המשחק הוא המאמן יוסי אבוקסיס, שמלבד הכנה טקטית שביצע עם שחקנים כנגד החלק הקדמי של מכבי חיפה, הוא גם שן דגש על הפן המנטלי, זאת על מנת לגרום לסגל להאמין שהם מסוגלים לקחת את הכרטיס האחרון לשלב הבא, לרמות הרביעייה שספגו במשחק הקודם. "במשך שבוע הסתובבתי עם תחושה מאוד לא נעימה אחרי ההפסד בליגה" סיפר אבוקסיס לאחר המשך.

"הסברתי לשחקנים שזו ההזדמנות שלהם להחזיר את הכבוד. בניגוד למה שהיא בשבוע שעבר, אני חושב שהפעם עשינו הגנה טובה ולא חזרנו על אותן טעויות. בנוסף גם הצלחנו להגיע להרבה מצבים טובים ואני חושב שאם הייתה לנו יותר חוכמה במסירה האחרונה היינו מכריעים את המשחק הזה הרבה לפני שריקת הסיום".

למרות החגיגות הגדולות, המאמן הבהיר בסיום כי הוא מרוכז כעת במאבק על המקום השלישי: "אין לנו הרבה זמן לחגיגות, מחכה לנו בית"ר ירושלים בטדי וזה משחק קשה. אם נביא את רוח הלחימה שהצגנו היום, אני מאמין שיהיה בסדר".


יוסי אבוקסיס. "אין לנו הרבה זמן לחגיגות, מחכה לנו בית"ר ירושלים בטדי" (מאור אלקסלסי)

כזכור, המשחק אמש היה אמור להתקיים כבש ביום רביעי שעבר, אך בעקבות משבר הקורונה בישראל הוא נדחה ומי שהרוויח בגדול היה החלוץ בן שהר, שלא היה כשיר למועד המקורי, אך אתמול כבר פתח בהרכב ואף כבש את השער הניצחון. "רצינו להחזיר לעצמנו את הכבוד. לא קל לשחקן כדורגל לקבל כזאת תבוסה" סיפר שהר. "ידענו שאנחנו יכולים וחייבים להראות יותר טוב מכל הבחינות".

"מלבד ההכנה טקטית שעבדנו עליה, צריך להביא את הלב למגרש ועשינו זאת. אני חושב שזה גם מה שהכריע את המשחק. באנו בטירוף למגרש מהדקה הראשונה. בנוגע לסיטואציה שבה נערך המשחק ללא קהל בהוראת משחק הבריאות הוסיף: "כל שחקן כדורגל רוצה לשחק עם קהל. זו ההנה שלנו כשחקנים. אבל לאור הנסיבות, זו הייתה החלטה נכונה כי חשוב לשמור על שלום האוהדים" סיכם החלוץ.

כאמור, ביום ראשון הקרוב הפועל ב"ש תתחיל את משחקי הפלייאוף העליון נגד הקבוצה מהבירה, ובמועדון שלואי טאהא יהיה כשיר להתמודדות. הבלם ששיחק רק לאחר שעבר מבחן כשירות, סחב את כל 90 הדקות למרות שסבל מכאבים עזים בשריר המפשעה, ובקבוצה מקווים כי הוא יהיה כשיר עד למשחק הליגה. מרואן קבהא ספג אתמול כרטיס צהוב חמישי ומשום כך הוא יחמיץ את משחקה של באר שבע בליגה מול הפועל חיפה, עם החזרה מפגרת הנבחרת. בנוסף, קבהא אובחן עם שבר בכף ידו השמאלית לאחר המשחק. השחקן נחבש בבית החולים סורוקה ומטופל על ידי הצוות הרפואי של המועדון.

בן שהר. "הבאנו את הלב למגרש" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי