המנהלת הודיעה: ייתכן שגמר הגביע יוקדם בהתאם לזהות הקבוצות

גביע המדינה בכדורגל
גביע המדינה בכדורגל | מאור אלקסלסי

בנוסף ללוח משחקי ליגת העל והליגה הלאומית, המנהלת בישרה כי המשחק המכריע אמור להתקיים ב-11 או ב-12 ביולי, אך עשוי לזוז למועד אחר. חצאי הגמר יהיו ב-9 וה-10 ביוני

(גודל טקסט)

בהמשך לישיבת דירקטוריון המנהלת ולהנחיות משרד הבריאות בדבר החזרת משחקי הליגות המקצועניות בכדורגל, מנהלת הליגות פרסמה היום (חמישי) יחד עם לוח המשחקים המלא של שתי הליגות הראשונות, את מועדי חצאי גמר וגמר גביע המדינה.

חצאי הגמר יתקיימו בתאריכים ה-9 וה-10 ביוני בימים שלישי ורביעי בהתאמה באצטדיון סמי עופר, בעוד שהגמר אמור להתרחש ב-11 או ב-12 ביולי, אם כי ייתכן שיוקדם בהתאם לזהות הקבוצות שיעפילו.

כזכור הקבוצות שהעפילו לשלב ארבע האחרונות הן הפועל באר שבע, בני יהודה, מכבי פתח תקווה והפועל תל אביב. הקבוצה משכונת התקווה שהניפה פעמיים בשלוש העונות האחרונות את התואר הנכסף, ניצחה בסיבוב הקודם את הפועל חיפה ותקווה לעשות זאת גם מול האקס יוסי אבוקסיס והפועל באר שבע.

נציגת הלאומית מכבי פתח תקווה, שהדיחה ברבע הגמר את בית"ר ירושלים, תנסה להמשיך את המסע המופלא נגד הפועל תל אביב של ניר קלינגר, שזכה בעצמו בגביע עם הפועל חיפה לפני שנתיים. לכן, גם לאור העובדה המצערת שלא יהיה קהל בכל המשחקים עד תום העונה, עדיין יש למה לחכות מכיוון שעומדים בפנינו משחקים מרתקים במיוחד.

לוח המשחקים המלא (מנהלת הליגות)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי