קלינגר לשחקנים: "אל תקלו ראש. מכבי פ"ת תבוא בלי לחץ"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב ערך אסיפת וידאו לקראת חצי גמר גביע המדינה (שלישי ב-20:30). ברשצקי תורגל, אבל המאמן מתלבט האם להכניס את עמית מאיר ברגע האחרון. ומה אומרים השחקנים?. וגם: נותנת חסות חדשה

(גודל טקסט)
"אל תקלו ראש ביריבה. היא קבוצה איכותית שתבוא בלי לחץ. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים ונחושים ולעשות הכל כדי לנצח", אמר ניר קלינגר לשחקני הפועל תל אביב לקראת המשחק הערב (שלישי ב-20:30) מול מכבי פתח תקוה, במסגרת חצי גמר גביע המדינה. רגע לפני המשחק האדומים הודיעו על נותנת חסות חדשה: "הכשרה חברה לביטוח", על חשבון הספונסר הנוכחי "ארקיע", והשחקנים יעלו כבר הערב בחולצות חדשות.

קלינגר הקרין לשחקניו תקצירים של היריבה. שחקן בקבוצה אמר לספורט1: "אם נבוא שאננים אנחנו נפסיד את המשחק. מכבי פתח תקוה זו קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים ברמת ליגת העל. צריך להיות זהירים מאוד, בעיקר בהגנה". "בפעם האחרונה ששיחקתי במעמדים כאלה זה היה מול קהל. יש תחושה מיוחדת להגיע לחצי הגמר אבל השנה זה יהיה מעט מוזר", אמר אחד השחקנים אתמול. "אנחנו באים בכושר טוב ומאמינים בעצמנו".

איאד אבו עביד יחזור ל-11 אחרי מנוחה ומי שיפתח לצדו הם רז שלמה, אוראל דגני ודורון ליידנר. מוטי ברשצקי ושי אייזן תורגלו בקישור לצד עמנואל בואטנג שכשיר למשחק, אם כי קלינגר מתלבט האם להכניס ברגע האחרון את עמית מאיר ל-11 שלו. מאור בוזגלו, עומרי אלטמן ועומר דמארי תורגלו בהתקפה, כשבשלבי הסיום של האימון מייקל אולהה החליף את האחרון.

תורגל בהרכב של קלינגר. מוטי ברשצקי (דני מרון)

ובחזרה לנותנת החסות החדשה. האדומים חתמו על הסכם עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. בעלי המועדון בועז תושב בירך על כך: "אנו שמחים לאחד כוחות עם אחת החברות הביטוח המתקדמות והחדשניות והמובילות בארץ. כולנו תקווה ששיתוף הפעולה יימשך תקופה ארוכה. כמועדון בכיר בכדורגל הישראלי, אני חושב שהשילוב עם מותג מוביל בענף הביטוח יהיה טבעי לחלוטין. ברוכים הבאה למשפחה האדומה".

שמעון מירון, מנהל חברת הביטוח: "בתקופה מאתגרת כזו, אנחנו שמחים לסייע ולאחד כוחות עם מועדון מפואר כמו הפועל ת"א. אנו שמחים לקחת חלק במתן חסות בספורט תחרותי  שעומד בהלימה לעולם הערכים שלנו בהכשרה למצוינות מובילות וחדשנות . אני מאחל להפועל הצלחה בהמשך משחקי הפלייאוף עד לסיום העונה".

נותנת החסות החדשה תתנוסס על החולצה כבר הערב (הפועל תל אביב, רשמי)

הרכב משוער, הפועל תל אביב: אריק ינקו; איאד אבו עביד, רז שלמה, אוראל דגני, דורון ליידנר; עמנואל בואטנג, שי אייזן, מוטי ברשצקי (עמית מאיר), מאור בוזגלו, עומרי אלטמן; עומר דמארי (מייקל אולהה).
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי