אווירת נכאים בהפועל תל אביב: "התרסקנו, שחקנים נכנסו להלם"

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | אודי ציטיאט

דגני זעם ובעט בחפצים, במועדון ניסו להשתיק את הביקורות על השופט: "אין שום תירוץ, לא הגענו למשחק". קלינגר ניסה לעודד. וגם: מה אמרו בקבוצה על השער של אינברום?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

"כל השבוע ניר הזהיר אותנו שלמכבי פתח תקווה אין מה להפסיד, שהם קבוצה טובה. אחרי מה שהם עשו לבית"ר, אף אחד כבר לא יכול היה לזלזל בהם. אבל אז הגיע הגול הראשון ופשוט הכניס כמה מהשחקנים להלם. זאת לא הקבוצה של הליגה. שיחקנו לא מסודר, פשוט צריך לשכוח מהמשחק הזה, צריך להודות באמת – שחקנים 'קפאו' אחרי הגול הראשון ונכנסו להלם. התרסקנו". כך אמרו שחקנים בהפועל תל אביב בעקבות ההדחה מגביע המדינה אמש (שלישי), אחרי הפסד 2:0 לחבורה של גיא לוזון. המאמן ניר קלינגר נכנס בסיום לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תרימו את הראש, גם עכשיו צריך להיות יחד".

"ניר נראה מרוסק אחרי המשחק. הוא רצה לשחזר את מה שעשה בהפועל חיפה. שום דבר לא הכין אותנו לצורה שבה המשחק התפתח", אמר גורם במועדון אתמול, שהביע אכזבה רבה מהשחקנים. חלק מהשחקנים הזכירו שמדובר במשחק רביעי בעשרה ימים.

גיא לוזון חגג עם השחקנים בסיום, אבל בסביבתו סיפרו אתמול כי העובדה שעזב את הפועל תל אביב בטונים צורמים כלל לא השפיעה עליו. "גם אור אינברום חגג את השער בצורה צנועה. זה שהוא ניצח את המשחק לא מוכיח שהוא היה צריך להישאר אצלנו", אמרו בסביבת האדומים.

קלינגר. ניסה לעודד, אך נראה מרוסק (אודי ציטיאט)
קלינגר. ניסה לעודד, אך נראה מרוסק (אודי ציטיאט)

מי שנראה עצבני בסיום הוא הקפטן אוראל דגני, שבעט בחפצים בדרך לחדר ההלבשה. במועדון היה מי שבא בטענות לשופט דוד פוקסמן, אבל בקרב השחקנים נשמעו ביקורות בעיקר כלפי עצמם. "אין שום תירוץ לזה שלא הגענו למשחק", אמר אחד מהם. חלק מהשחקנים אמרו הלילה כי מייקל אולהה לא היה צריך לפתוח. לטענתם, גם מוטי ברשצקי שיחק בעמדה שלא מתאימה לו ועמית מאיר היה חייב לפתוח בהרכב לאור כושרו במשחקים האחרונים.

במועדון ינסו להגיע עד סוף השבוע לסיכום עם פיליפה רודריגז, שלא הסכים לשחק בחינם בחודש יוני ודורש קיצוץ של 50 אחוז.

דגני. התקשה לקבל את ההפסד (אודי ציטיאט)
דגני. התקשה לקבל את ההפסד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי