ז'וסואה, גיבור חצי הגמר: "הניצחון מגיע לאבוקסיס"

ז'וסואה, יוסי אבוקסיס
ז'וסואה, יוסי אבוקסיס | דני מרון

הפורטוגלי הקדיש את הניצחון על בני יהודה והעלייה לגמר גביע המדינה למאמנו: "משחק נהדר שלנו". מיגל ויטור: "הרגשה לא טובה לספוג ברגע האחרון, למזלנו עלינו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע עברה ערב מאוד הפכפך היום (רביעי), אך בסופו של דבר סיימה אותו עם חיוך ועלייה לגמר גביע המדינה אחרי ניצחון 5:6 על בני יהודה בפנדלים לאחר 1:1 בתום 120 דקות. באותה מידה, זה יכל להיות אחד הערבים הכי טראומטיים שהם יכלו לחוות אם היו מפסידים בדו קרב בעיטות ההכרעה, אך הם יכלו לנשום לרווחה אחרי ההחמצה של דן מורי.

גיבור המשחק וכובש שער השדה של ב"ש, ז'וסוואה, דיבר בסיום המשחק ואמר: "זה היה משחק מצוין של כולנו. היינו טובים מההתחלה, היינו טובים התקפית, יצירתיים והגענו להמון מצבים. בני יהודה כמעט לא יצרה מצבים. חשבנו שננצח, וכשהבקעתי כבר הייתי בטוח שננצח. יש לי מערכת יחסים מאוד טובה עם יוסי אבוקסיס ובגלל זה רצתי אליו אחרי הגול. הניצחון הזה מגיע לו ועכשיו הוא הגיע שוב לגמר. זה מגיע לקבוצה, כולם שיחקו טוב. אני שמח עבור הקבוצה ואני חושב שזה היה משחק מצוין שלנו".

איך שחקן ברמתו הגיע לישראל: "לפני שנתיים אבי נפטר. הפסקתי לשחק למשך שישה חודשים. בעונה שעברה ירדתי ליגה בטורקיה. כשהסוכן שלי דיבר איתי על הגעה אפשרית חשבתי לעצמי שאני לא יודע כלום על מה שקורה שם. כשאתה בחוץ אתה שומע רק את הדברים הרעים. חשבתי לעצמי 'אני לא יכול להגיע לישראל', אבל אני נהנה מאוד מאז שהגעתי לבאר שבע. אני יכול לעזוב אחרי העונה, אבל אני נהנה מאוד עם אסי רחמים, האנשים בב"ש, המאמן והשחקנים . יש לי פה חוזה לעוד עונה ואני אשמח לשחק שנה נוספת בהפועל באר שבע".


ז'וסוואה חוגג (דני מרון)


האם ב"ש פייבוריטית מול מכבי פתח תקווה בגמר:
"אי אפשר להגיד שיש פייבוריטית בגמר, זה 50-50. הם הדיחו את הפועל תל אביב. מגיע להם כל הכבוד, הם קבוצה מצוינת ויהיה גמר נהדר".
 

 
גם פורטוגלי אחר, מיגל ויטור, דיבר בסיום: "זו הרגשה ממש לא טובה לספוג שער בדקה האחרונה של המשחק. היו לנו הרבה מאוד מצבים לסיים את המשחק ב-90 דקות, אבל זה הכדורגל. צריך להיות חזקים מנטלית כדי לנצח אחרי מה שקרה לנו בסיום 90 הדקות. למזלנו עלינו לגמר, אני מקווה שנשמח את האוהדים שלנו. אנחנו יודעים שהקבוצה הרבה שנים לא זכתה בגביע ונשמח להביא לאוהדים אותו. זה יהיה מאוד מיוחד לכולם".

היריבה מפ"ת: נצטרך להיות מרוכזים ולהגיע מוכנים. יש עוד חודש ובינתיים נתרכז בליגה. כשנגיע לגמר נקווה שננצח. אנחנו רגילים כבר לשחק בלי אוהדים, אבל נקווה שבקרוב הם יחזרו למגרשים ואולי אפילו בגמר".


ז'וסוואה חוגג עם מיגל ויטור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי