שישה ימים לפני ישראל: מאמן אלבניה תקף את השחקנים

ג'אני דה ביאסי
ג'אני דה ביאזי | Gettyimages

דה ביאסי זעם על חניכיו לאחר ה-2:1 המביך מול לוקסמבורג: "לא הייתה מחויבות כמו שאני רגיל". בתקשורת תקפו: "זה לא יעזור מול ישראל, סקפטיות לגבי העתיד"

(גודל טקסט)
שישה ימים נותרו למשחק החשוב בסמי עופר בין נבחרת ישראל לאלבניה במסגרת בית 7 במוקדמות מונדיאל 2018 והלחץ אצל יריבת ישראל גדול.

 

האלבנים ספגו אמש (ראשון) 2:1 מביך מול לוקסמבורג החלשה במשחק ההכנה האחרון שלהם לפני ההגעה לחיפה. עד כמה ההפסד מביך? זה היה הניצחון הראשון של לוקסמבורג מאז נובמבר 2015.


 

מאמן אלבניה ג'אני דה ביאסי אמר בסיום: "לוקסמבורג הרבה יותר חלשה מאיתנו, אבל הם פשוט רצו יותר. המחויבות של השחקנים השתנתה מאז היורו. אני לא חושב שצריך להכניס לשחקנים האלה מוטיבציה, הם מבוגרים ומבינים היטב את הסיטואציה. מה שכן, המצב הפיזי של השחקנים לא אידיאלי".

 

אסטריט חפיצי, מאמן העבר של הנבחרת האלבנית ואחד הפרשנים הבכירים במדינה, מודאג: "המשחק הזה לא יעזור לנו מול ישראל. השחקנים נראו בלי מוטיבציה. יש שחקנים שאין להם מקום בנבחרת. היו איבודים מוזרים ואני ממש סקפטי לגבי העתיד. המאמן צריך להוביל את הנבחרת וזה לא קורה".

 

אלבניה מדורגת במקום הרביעי בבית, שלוש נקודות מתחת לישראל השלישית. אחרי התבוסה שנחלו לחבורה של אלישע לוי בסיבוב הקודם (3:0), יודעים השחקנים מארץ הנשרים שהפסד נוסף לישראל ירחיק אותם משמעותית מהמקום השלישי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי