עיני ייפגש עם בניון ויציע: תהיה המנהל המקצועי בנבחרת

יוסי בניון
יוסי בניון | אודי ציטיאט

יו"ר ההתאחדות שרצה כבר בעבר את קשר בית"ר מתכוון לתת לו סמכויות נרחבות כולל קביעת עוזרי המאמן ושותפות בקביעת הסגל. כדי לקבל את ההצעה יצטרך בניון לתלות את הנעליים. מקורביו: הוא טרם החליט

(גודל טקסט)

אחרי המשחק מול ספרד ביום שני שיהווה את סיום הקמפיין הכושל של אלישע לוי מתכוון יו"ר ההתאחדות, עופר עיני, להיפגש עם קשר בית"ר ירושלים, יוסי בניון, ולהציע לו את תפקיד המנהל המקצועי של נבחרת ישראל. כדי לקבל את התפקיד יהיה על בניון, שרשם מול ליכטנשטיין, את ההופעה ה-101 במדים הלאומיים, לתלות את הנעליים בתום העונה.

בעבר כבר רמז בניון על כך שהעונה הנוכחית, אותה יסיים כשהוא בן 38, עשויה להיות האחרונה שלו אבל טרם החליט סופית. עיני כבר חשק בבניון לתפקיד לפני שנתיים, לפני תחילת הקמפיין, אולם הקשר הפתיע כשלא פרש אחרי שתי עונות במכבי חיפה וחתם במכבי תל אביב ממנה עבר הקיץ לבית וגן.

כדי לפתות אותו מתכוון עיני להציע לבניון סמכויות רחבות. כמו למשל קביעת העוזרים למאמן הנבחרת, שייקבע שוב על ידי ועדת האיתור בסביבות חודש אפריל, וכן שיתוף מלא בקביעת סגל הנבחרת לאורך כל הקמפיין הבא. כמו כן מצפים מבניון שיפעיל מניסיונו וכושר מנהיגותו כדי להיות אוזן קשבת לטענות שונות של השחקנים בנושאים מקצועיים וקבוצתיים.


בניון ואלישע. גורמים בהתאחדות טוענים שאם הקשר היה כבר המנהלהמקצועי היה יכול לחסוך את פרשת זהבי (ערן לוף)

זאת ועוד גורמים בהתאחדות טוענים כי אם בניון היה משמש בתפקיד כבר בקמפיין הנוכחי היו נחסכות פרשיות ניר ביטון, תומר חמד ואריאל הרוש, טאלב טוואטחה, שרן ייני וכמובן פרשת סרט הקפטן וערן זהבי.

בסביבתו של בניון טוענים כי הקשר ישיב לעיני כי הוא אינו יכול לתת לו תשובה מיידית וכי הוא יקבל החלטה בנושא ההצעה ופרישתו מכדורגל פעיל רק בעוד מספר חודשים. אגב, בניון עצמו כבר ניסה לפעול בקשר לעתידו כשביקש לפני מספר שבועות להצטרף לקורס הפרו, אבל בקשתו נדחתה משום שהוא עדיין שחקן פעיל.

ביום שני לפני המשחק מול ספרד יתקיים טקס הוקרה לבניון, שהוא לא רק  שיאן ההופעות אלא הכדורגלן הישראלי שהגיע לפסגות הכי גבוהות.


ככל הנראה לא ימשיך בבית"ר. יוסי בניון (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי