אומוניה ניקוסיה פנתה לאלישע לוי, ולבסוף מינתה את פטב

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

המאמן בן ה-60, שסיים קמפיין מאכזב בנבחרת ישראל, קיבל הצעה רשמית מהמדורגת שמינית בליגה הקפריסאית, אך המו"מ לא הבשיל לידי חתימה. בסביבתו של אלישע הסבירו: "לא ממהר לקבל כל הצעה"

(גודל טקסט)
כחודשיים מאז סיום דרכו בנבחרת ישראל, אלישע לוי קיבל הצעה לאמן את אומוניה ניקוסיה. המדורגת שמינית בליגה הקפריסאית העבירה למאמן בן 60 הצעה רשמית והצדדים פתחו במשא ומתן. אולם, המשא ומתן לא הבשיל לידי חתימה על הסכם.


מאוחר יותר, הודיעה אומוניה על מינויו של איביילו פטב. האחרון עזב את דינמו זאגרב לטובת האתגר באי השכן, בתקווה לשקם את הקבוצה המאכזבת. עבור פטב, שאימן בעבר את א.ל.ל לימסול, מדובר בקדנציה שנייה באי השכן כאשר בעבר הוא גם אימן את נבחרת בולגריה.



בסביבתו של אלישע לוי טענו בעקבות ההצעה מאומוניה: "אלישע לא ממהר לקבל כל הצעה, הוא ממילא לא התלהב ייתר על המידה מההצעה מהקפריסאית". קריירת האימון של אקס נבחרת ישראל החלה ב-1989 בהפועל בית שאן. מאז הוא הספיק לאמן את מכבי הרצליה, צפרירים חולון, עירוני ראשון לציון, הפועל כפר סבא, מ.ס. אשדוד, בני סכנין.


הפריצה הגדולה הגיע ב-2008, כשחתם במכבי חיפה ואיתה זכה בשתי אליפויות, ואף העפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2009/10. ב-2012, אלישע חתם בהפועל באר שבע. לצערו, הוא לא הצליח לשבור את הבצורת של הדרומיים וב-2016 חתם כמאמן נבחרת ישראל. הקמפיין הסתיים בצורה מאכזבת, עם המקום הרביעי בבית שכלל את נבחרת ספרד, איטליה, אלבניה, מקדוניה וליכטנשטיין. 


עדיין מחכה לאתגר הבא. אלישע (דני מרון)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי