יש מנהל טכני לנבחרת: וילי רוטנשטיינר חתם לארבע שנים

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

האוסטרי שנחת אתמול בישראל, נפגש עם ראשי ההתאחדות וסיכם על חוזה לארבע שנים במהלכן יזכה לשכר של 300 אלף יורו לשנה. משימתו הראשונה: מינוי מאמן לנבחרת

(גודל טקסט)

עכשיו זה סופי ונעול. האוסטרי וילי רוטנשטיינר הוא מנהל הטכני של נבחרות ישראל. אחרי ההודעה על הסיכום, רוטנשטיינר שנחת אתמול בישראל, נפגש עם ראשי ההתאחדות וחתם על חוזה למשך ארבע שנים במהלכן יזכה לשכר של כ-300 אלף יורו לשנה. לשני הצדדים תהיה אופציה להיפרד לאחר שנתיים. 

האוסטרי יתחיל את עבודתו באופן רשמי ביום ראשון והמשימה הראשונה תהיה למנות יחד עם ועדת האיתור שהופכת לפורום המקצועי, מאמן לנבחרת ישראל כבר בתוך עשרה ימים. רוטנשטיינר יביא להחלטת הוועדה שם של מאמן זר, לצד שמם של ניר קלינגר ורוני לוי. כפי שפרסמנו, מרסל קולר הוא שם שעלה על הפרק, כשרוטנשטיינר שוקל גם מועמדים אוסטרים. אגב קולר, השוויצרי שאימן את נבחרת אוסטריה הפסיק במפתיע את עבודתו כפרשן באולפן המונדיאל בטלוויזיה האוסטרית.

רוטנשטיינר שישוב לאחר מינוי המאמן לארצו כדי להתארגן לפני הגעתו ארצה, יקבל משרד בבית הנבחרות בשפיים ומשרד בהתאחדות לכדורגל והוא אמור להגיע עם עוזר. בתוקף תפקידו, הוא יהיה אחראי על כל נבחרות הכדורגל, מנשים דרך הנוער ועד לבוגרים. האוסטרי לא יתערב מקצועית בשום החלטה בנושא זימוני שחקנים והרכב, אך ידאג ששיטת האימונים תהיה אחידה אצל כולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי