פאנוצ'י: "אנחנו רוצים לנצח את נבחרת ישראל בכל מחיר"

כריסטיאן פאנוצ'י, ארטיט ברישה
כריסטיאן פאנוצ'י, ארטיט ברישה | אודי ציטיאט

מאמן נבחרת אלבניה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק (שישי ב-21:45) והתייחס לחבורה של אנדי הרצוג: "יש לי מעט מאוד מידע". הקפטן ברישה: "זהבי, נאתכו וסולומון שחקנים טובים, אבל אנחנו באים לנצח"

(גודל טקסט)
נבחרת אלבניה קיימה הערב את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק מול נבחרת ישראל (שישי ב-21:45) במסגרת המחזור הראשון של ליגת האומות. כ-1,00 כרטיסים נותרו בקופות והם נמכרים במחיר של עשרה דולר לזול ביותר ו-180 דולר ליציע ה-VIP.


המאמן האלבני כריסטיאן פאנוצ'י פתח את דבריו והבהיר: "הנבחרת שלי מוכנה מאוד למשחק, כל השחקנים מוכנים ואנו מצפים מהם לעשות את הטוב ביותר. הסברתי לשחקנים שחלקם ישחקו פחות ורק מי שיתאים מקצועית ברגע הזה יעלה על כר הדשא".



עתידו בנבחרת אלבניה: "לא אותי צריך לשאול האם המשחק מול ישראל ישפיע על כך, זו שאלה שצריך להפנות לנשיא ההתאחדות. הנבחרת שלנו מוכנה למחר ואנחנו רוצים לנצח בכל מחיר. רק מחר אני אחליט מי השחקנים שיעלו בהרכב".



עדיין לא קבע את ההרכב? פאנוצ'י לצד ברישה (אודי ציטיאט, אלבניה)


נבחרת ישראל: "יש לי מעט מאוד מידע על ישראל. ראיתי את המשחקים הקודמים של אלבניה מול ישראל. הנבחרת שלנו חדשה והשחקנים אחרים כך שיהיה משחק שונה לגמרי. בחנתי את כל השחקנים ומי שישחק מחר יהיו אלו שהיה להם ניסיון".


לצידו של פאנוצ'י התייצב הקפטן אטריט ברישה: "אמנם הייתי בחוץ כמה משחקים, אבל כל פעם שהנבחרת צריכה אותי אני כאן בשביל לשרת אותה. צריך לתת צ'אנס גם לשחקנים החדשים ואנחנו מקווים לנצח את המשחק מחר".


הקפטן האלבני הוסיף: "גם במשחק האחרון בו ישראל ניצחה אותנו נתנו את המקסימום. בלי כרטיסים אדומים אנחנו מקווים שננצח אותם. המשחק מחר חשוב מאוד. אני מכיר הרבה שחקנים ישראלים כמו זהבי, נאתכו וסולומון. הם שחקנים טובים, אבל אנחנו באים לנצח. אני מכיר גם את הצוות המקצועי החדש שלהם עוד מאז שהם עבדו בנבחרת הצעירות של אוסטריה ואני מחכה כבר לפגוש אותם".




"רוצים לנצח את ישראל בכל מחיר". כריסטיאן פאנוצ'י (אודי ציטיאט, אלבניה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי