על סף הדחה: 1:1 מאכזב לנבחרת הצעירה באזרבייג'אן

שון וייסמן
שון וייסמן | אודי ציטיאט

שחקניו של מרקו בלבול היו חייבים לנצח בחוץ את הנבחרת החלשה כדי לשמור על סיכוי קלוש להעפיל ליורו. טעות של צור הובילה ליתרון המקומיים בדקה הראשונה, וייסמן השווה (30)

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל עד גיל 21 סיימה הערב בבאקו בתיקו 1:1 את משחקה נגד אזרבייג'אן החלשה, המדורגת אחרונה בבית 5. תם הסיכוי של נבחרת ישראל לסיים במקום השני ולהיות בין ארבע הנבחרות הטובות שיעפילו משם לאליפות אירופה בפולין, וזאת כשנותרו שני מחזורים לסיום. זאת הייתה הופעת נפל של הנבחרת הצעירה.


שחקניו של המאמן מרקו בלבול פתחו את המשחק בשגיאה איומה שביצע השוער אסף צור כשכבר לאחר 28 שניות הוא מסר כדור לרגלי שחקן אזרי שמסר לרנאט דדאסוב שכבש מקרוב. 0:1 לאזרבייג'אן. ישראל עברה למהלכי התקפה מהירים ויצרה לחץ רצוף על השער של איברהימוב שבלם בעיטות ונגיחות של נטע לביא, אור דסה ויונתן כהן. בדקה ה-30 בעט אור דסה כדור שנהדף ע"י השוער האזרי היישר אל שון ויסמן שבעט חזק לרשת וקבע 1:1.


במחצית השנייה ביצע המאמן מרקו בלבול שני חילופים כשהכניס את מתן חוזז ורז נחמיאס למשחק. ישראל התקשתה מול המערך האחורי המעובה של שחקני אזרבייג'אן שיצאו להתקפות מעבר שכמעט לא סיכנו את השוער אסף צור. לקראת הסיום נכנס ל-11 של ישראל חלוץ מכבי נתניה יונס מלדה. בדקה ה-84, טעות גדולה נוספת של השוער צור שהכשיל חלוץ אזרי ברחבה. השופט הורה על הנקודה הלבנה, אסף צור הדף בזינוק נאה את הפנדל שבעט המחליף עזיזוב ובסיום – 1:1.


הרכבים
נבחרת ישראל: אסף צור, רז מאיר, עמית ביטון, עידן נחמיאס, ירדן כהן, נטע לביא, מוטי ברשצקי, אור דסה, גבי קניקובסקי, יונתן כהן, שון ויסמן. כן שותפו: מתן חוזז, רז נחמיאס ויונס מלדה.


נבחרת אזרבייג'אן: קמראן איברהימוב, סרטאן טאשקין, יוסיף נבייב, אנטון קריבוטסיוק, אלטון טוראבוב, בודאק נסירוב, פמין מוראדבילי, האג'ה האסילי, איסמעיל איברהימלי, רנאט דדאסוב, אוזאן קוקצ'ו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי