הרצוג יזמן שבעה שחקנים חדשים בחודש הבא, קפטן נוסף ימונה

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

רגע לפני המשחק מול צפון אירלנד, הצוות המקצועי של נבחרת ישראל מפיק לקחים וכבר חושב על המשחקים המכריעים מול סקוטלנד ואלבניה. בנוסף, שחקן נוסף ימונה לצד נאתכו, כשבינתיים זהבי מתפקד כמנהיג גם ללא הסרט

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תקיים הערב (21:45) משחק ידידות בבלפסט נגד נבחרת צפון אירלנד, כשהתוצאה שתושג תהיה חשובה למצב הרוח ולביטחון של השחקנים ולא פחות חשוב, לצוות המקצועי החדש בראשותם של וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג שרוצה תוצאה טובה של ניצחון או תיקו בחוץ כדי לצאת לדרך חדשה שתשכיח מעט את ההפסד הצורב לנבחרת אלבניה ביום שישי האחרון.

אתמול צפו רוטנשטיינר והרצוג במשחק בין סקוטלנד לאלבניה בו ניצחה סקוטלנד 0:2, מה שהופך את המשחק בעוד חודש נגד הסקוטים באצטדיון "סמי עופר" למשחק בו ישראל תהיה חייבת לנצח את סקוטלנד כדי לאזן את המצב בבית 1 שבדרג ג'. גם שחקני הנבחרת התעניינו אתמול במשחק, ויצאו ממנו עם מסר ברורה: "חובה לנצח את סקוטלנד ושלושה ימים לאחר מכן גם את אלבניה". בקרב הצוות האוסטרי מנסים לשמור על נבחרת מאוחדת ומצליחים בכל הקשור לנושא החברתי והשהות ביחד בעזרת אנשי ההתאחדות לכדורגל הנמצאים עם המשלחת.

הנושא המקצועי עלה גם אתמול בשיחות של המאמנים הרצוג ואלון חזן עם המנהל הטכני רוטנשטיינר בנושא ההחלטה המקצועית שהתקבלה כבר בישראל בנוגע למערך של שלושה בלמים בו תשחק ישראל הערב וגם נגד סקוטלנד ואלבניה. לצוות המקצועי ברור כי בחירת השחקנים הנוכחית לא הייתה מושלמת מקצועית ובעיקר בשל פציעות של מספר שחקנים שלא יצאו למסע, עלה הרכב פחות טוב. להרצוג ברור כי תרגול שיטה ומערך של שלושה בלמים שלא שיחקו מעולם יחד מצריך ימי אימונים ארוכים יותר. עם זאת, גורם בהתאחדות לכדורגל הבהיר כי נכון לעכשיו אין ימי אימונים פנויים להתכנסויות הנבחרת ואין אפשרות להביא לישראל את כל הליגיונרים.


קפטן בלי סרט. זהבי (אודי ציטיאט)

הפקת לקחים מקצועית כבר קיימת עוד לפני המשחק הערב ומסתמן כי יהיה שינוי גדול בסגל החדש אליו אמורים להיות מוזמנים לפחות שבעה שמונה שחקנים חדשים לקראת המשחקים נגד סקוטלנד ואלבניה בתוך שלושה ימים. בין השחקנים החדשים יהיו אריאל הרוש, לואי טאהא, שיר צדק, עומר אצילי, אלירן עטר. כשהנבחרת תשוב לישראל אמור המאמן אנדי הרצוג למנות קפטן לאומי נוסף לצד של ביברס נאתכו. לראשי ההתאחדות נגלו המראות בהם רוב שחקני נבחרת ישראל ובעיקר שחקני מכבי תל אביב נמצאים בחבורה אחת לצדו של הקפטן לשעבר ערן זהבי שלמעשה הוא המנהיג הנוכחי ללא סרט הקפטן על זרועו בנבחרת.

מנהל הנבחרת הוותיק ישראל סטוצ'ינסקי הנמצא לצדו של מחליפו גיא פורטוניאגין ימשיך במסגרת ההתאחדות לכדורגל ויהיה מנהל נבחרת נערים א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי