הרצוג: "שיחקנו עם המון לב, אנחנו בעמדה טובה לעלות"

עומרי בן הרוש, אנדי הרצוג
עומרי בן הרוש, אנדי הרצוג | דני מרון

מאמן ישראל לא יצא מגדרו אחרי ה-0:2 על אלבניה: "מחכה לנו משחק מאוד קשה בסקוטלנד וקודם עלינו לראות מה אלבניה תעשה מולם". העימות בין עטר לסבע: "לפעמים יש אירועים בין שחקנים, זה לא ביג דיל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
רבים הרימו גבה כשאנדי הרצוג מונה למאמן נבחרת ישראל, אך הערב (ראשון) המאמן ענה על כר הדשא כשנבחרת ישראל רשמה ניצחון שני ברציפות בליגת האומות, 0:2 על אלבניה באצטדיון טוטו טרנר ועלתה לפסגת הבית. בחודש הבא החבורה של המאמן האוסטרי תצא למשחק חוץ בגלאזגו מול סקוטלנד בידיעה שתיקו יספק על מנת לעלות לפיינל-פור.


הרצוג סיכם:"זה היה משחק חשוב מאוד עבורנו והשגנו נקודות חשובות. יש לנו כעת שש נקודות ואנחנו בעמדה טובה, אבל מחכה לנו משחק מאוד קשה בסקוטלנד וקודם עלינו לראות מה אלבניה תעשה מולם. אני מאושר מכך שניצחנו שני משחקים, זה היה מושלם".


מה הביא את הניצחון: "זה לא היה קל לשחקנים שלי לשחק בקצב כה אינטנסיבי במשך 90 דקות, אבל היינו טובים. שיחקנו עם המון אנרגיה ולב. אלבניה הייתה טובה יותר בדקות מסוימות והיה עלינו לתקן זאת, במחצית השנייה נראינו טוב יותר".



"שיחקנו עם המון לב". הרצוג עם בן הרוש בסיום (דני מרון)


על טוטו טרנר: "הקהל מאוד עזר לנו, בוודאי כשהשחקנים התעייפו. אני רוצה להודות לכל האוהדים על אווירה נפלאה".


תקרית אלירן עטר ודיא סבע אחרי סקוטלנד: "זה מעולם לא היה ביג דיל. יש כל כך הרבה ויכוחים בחדר ההלבשה, אני מצפה מכולם לכבד אחד את השני ולפעמים יש אירועים בין שחקנים. לא הייתי מרוצה שלא הבקענו את השער השלישי אז, אבל זה מאחורינו".


על משחק אימון שלא נקבע: "נצטרך לראות מה יהיה. אני כרגע מרוכז בשני המשחקים הבאים בבית וגאה בנבחרת שלי. ניצחנו פעמיים ואנחנו עדיין לא הנבחרת הטובה בעולם, עלינו להישאר עם רגליים על הקרקע ולעבוד קשה".


יכולתו של אריאל הרוש: "הוא היה מצוין הערב. הוא רשם הצלות אדירות ובישל את השער הראשון. זה תמיד טוב שיש שוער שיכול לבעוט כדורים ארוכים ולתפוס את היריב לא מוכן, גם חמד סיים מצוין".




 "היה מצוין הערב". הרצוג מחמיא להרוש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי