"אריאל הרוש שוער בכיר, הוא לא בא לב"ש כדי לשבת על הספסל"

אריאל הרוש
אריאל הרוש | מאור אלקסלסי

למרות שאיבד את מקומו בהרכב של בכר רגע לפני פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2020, מבחינת גורמים בהתאחדות ובנבחרת ישראל הוא עדיין השוער הבכיר. בשורות האלופה בטוחים: "העונה הזאת כבר אבודה מבחינת השאיפות שלו"

(גודל טקסט)
קמפיין מוקדמות יורו 2020 כבר כאן ומבחינת גורמים בהתאחדות ובנבחרת ישראל אריאל הרוש הוא עדיין השוער המוביל בארץ, למרות שאיבד את מקומו בין קורות שערה של הפועל באר שבע.


בתשדיר שהפיקה ההתאחדות לקראת הקמפיין הקרוב הופיע הרוש יחד עם כמה מכוכבי הנבחרת, ביניהם ביברס נאתכו ותומר חמד, וכל אחד מהם חשף את זהות השחקן שתמיד חלם להחליף איתו חולצה. באותה הזדמנות סיפר הרוש על המחמאות שקיבל מג'יג' בופון במקביל לקבלת חולצתו לאחר המפגש בין נבחרות ישראל ואיטליה בקמפיין מוקדמות המונדיאל ברוסיה 2018 . "בופון אמר לי בסיום המשחק: 'היה לך משחק מושלם, תמשיך ככה'. זה היה סוג של הגשמת חלום בשבילי", סיפר הרוש.


חלומות אחרים של הרוש, כמו למשל זכייה בתארים בעונה הנוכחית עם הפועל באר שבע, התנפצו לרסיסים. ויש את החלום להעפיל עם הנבחרת לטורניר חשוב, עדיף מעמדת השוער הראשון. האמון שהרוש מקבל מהנבחרת מתבטא בימים אלה בהצבתו כפרזנטור בפרסומים הקוראים לקהל לרכוש מנוי למשחקי הנבחרת במסגרת מוקדמות יורו 2020. "הרוש מוכן", נכתב שם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

החולצה של הנבחרת – לפני הכל! מכירת המנויים לקמפיין היורו הקרוב, תחל הערב בשעה 19:00 #יורו2020

A post shared by ההתאחדות לכדורגל בישראל (@israel_football_association) on



הרוח הגבית מהנבחרת נעצרה כנראה בצומת קסטינה. פרשת כדור האדוויל לא הטיבה עם הרוש, והשקט סביבו הופר. בשלושת המחזורים האחרונים הרוש נדחק לספסל. אוהד לוויטה תפס את מקומו, ועל-פי המסתמן ימשיך לקבל קרדיט גם במחזור הקרוב, כשקבוצתו תתארח אצל הפועל חדרה. אפילו יש דיבורים על הארכת ההתקשרות עם לויטה מעבר לעונה הנוכחית.


"הרוש הוא שוער בכיר, הוא לא בא לבאר שבע כדי לשבת על הספסל אלא כדי לזכות בתארים", אומרים בטרנר. "העונה הזאת כבר אבודה מבחינת השאיפות של הרוש, ואפשר להבין את האכזבה שלו. עכשיו עליו לעבוד קשה כדי לחזור להרכב של בכר, כי אוהד ב'פורמה'. וכדי להגיע מוכן לנבחרת עליו להתאמן חזק ולהיות 'מפוק''. ראינו אותו בשיאו בליגת האומות, ועוד כמה הופעות טובות שלו בנבחרת ישפרו את מעמדו. נחכה ונראה אם אנדי הרצוג ימשיך איתו כשוער ראשון".



יקבל את הקרדיט במדי הנבחרת? אריאל הרוש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי