שחטאר הודיעה שסולומון זומן לסגל הנבחרת. טטה יחתום

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק, רשמי

כחודש לקראת פתיחת משחקי מוקדמות יורו 2020, אלופת אוקראינה פרסמה כי הקשר בן ה-19 יהיה חלק מהסגל של הרצוג. וגם: חלוץ ברזילאי מגרמיו יצטרף לחמש שנים ויתחרה עם הישראלי על מקום בהרכב

(גודל טקסט)
בעוד קצת פחות מחודש ייצא לדרך קמפיין מוקדמות יורו 2020 כשנבחרת ישראל תארח את סלובניה ושלושה ימים לאחר מכן תתמודד בארץ גם מול אוסטריה, ולקראת פרסום הסגל הרשמי של המאמן אנדי הרצוג, שחטאר דונייצק חשפה הבוקר (שני) שמנור סולומון זומן.


הקשר בן ה-19, שעלה מהספסל ופתח במשחקיו הראשונים בשחטאר נגד איינטרכט פרנקפורט בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, צמד משחקים בסיומם אלופת אוקראינה והישראלי הודחו, זוכה להערכה רבה באוקראינה בשבועות הראשונים מאז נרכש תמורת כשישה מיליון יורו ונראה כי גם תחת הרצוג יזכה לקרדיט משמעותי.


למעשה, על פי חוקי פיפ"א, על כל המועדונים שמעבר לים לקבל הודעה מההתאחדות כחודש לפני משחקי נבחרת אם יש רצון לזמן את אחד משחקניהם, כך שתיאורטית ייתכן שביום פרסם הסגל הקשר הצעיר יהיה מחוץ לרשימה, אולם זו לא אפשרות שנראית ריאלית. המשמעות היא שגם שאר ליגיונרים בכירים כבר קיבלו הודעה על זימונם, ביניהם השוער אופיר מרציאנו – שלאחר שהרצוג שוחח עם צוותו של השוער בהיברניאן, הוא גם צפוי לעמוד בין הקורות.


Manor Solomon has been called up by Israel national team for the UEFA Euro 2020 qualifiers vs Slovenia and Austria.

https://t.co/UCfKp8Islfpic.twitter.com/WzBFzmJ880

— FC SHAKHTAR ENGLISH (@FCShakhtar_eng) February 25, 2019


הערב צוות הנבחרת יגיע לצפות בדרבי החיפאי בסמי עופר ובין השאר יבוצע מעקב אחר מקסים פלקושצ'נקו. נראה כי גם בלם מכבי ת"א שחר פיבן עשוי לזכות לזימון ראשון ולהיות חלק מהסגל הרחב.


בחזרה לסולומון, בתקשורת הברזילאית פורסם ששחטאר קרובה להחתים את טטה מגרמיו תמורת עשרה מיליון יורו. החלוץ הברזילאי בן ה-19 יצטרף לחמש שנים ויתחרה בין היתר גם עם הישראלי על מקום בחלק הקדמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי