אלישע בטוח: "אוסטריה ברמה של אלבניה, אפשר לנצח גם בחוץ"

אלישע לוי
אלישע לוי | אודי ציטיאט

המאמן דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לקמפיין מוקדמות היורו: "הנבחרת קיבלה יריבות טובות ממנה, אבל זה לא בשמיים". הצוות האוסטרי: "הפורמוט של ליגת האומות התאים לנו מאוד"

(גודל טקסט)

אלישע לוי, מאמן נבחרת ישראל ומכבי פתח תקווה לשעבר, דיבר הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למצבו של הכדורגל הישראלי, הקמפיין הקרוב של הנבחרת ומעמד המאמן.

על כך שיש שני משחקים ברבע גמר גביע המדינה ולא אחד כפי שהיה נהוג בעבר: "אני מקווה שלא נסבול מצמד המשחקים שיש היום בערב, אבל הסיבה לכך היא שלא רוצים שקבוצה שתגנוב משחק אחד ותעלה לחצי הגמר. יש למאמנים הזדמנויות להציג את הכדורגל באור חיובי בבמות כמו הדרבי החיפאי, אבל מה לעשות שכולם נלחמים פה על תוצאות וזה המצב".


מצבו של הכדורגל בישראל
: "ראיתם את הדו"ח של משרד הספורט? יש לנו הכי פחות שחקנים, מגרשים ומאמנים. הדרישות שלנו גבוהות ואני חושב שאנחנו צריכים לדבר פחות ולעשות יותר. זה דברים שאפשר לפתור. בארץ מאוד מאוד אוהבים כדורגל. אם נמשיך לעשות רעש, זה יסתדר בסוף. צריך להמשיך להעלות את הנושא הזה לסדר יום ובסופו של דבר יבוא מישהו ויזיז את הדברים. מדברים הרבה שהכל מתחיל מלמטה, אז באמת הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה ואנחנו נתחיל להתקדם".


אלישע לוי (אודי ציטיאט)

הצוות האוסטרי בנבחרת: "אני חושב שאנחנו שהפורמט של ליגת האומות התאים לנו. בניגוד לקמפיין שלי שהתמודדנו עם ספרד ואיטליה והסיכויים מראש היו נמוכים, בקמפיין האחרון ראינו שהכל היה צמוד והנבחרת השיגה ניצחונות בבית. האווירה הייתה טובה מאוד ואם היינו מנצחים בסקוטלנד היינו מעפילים לפלייאוף".

מוקדמות יורו 2020: "אנחנו צריכים לשחק נגד הסלובנים, האוסטרים והפולנים. למרות שהן דרג מעלינו, לא מדובר בנבחרות מהשורה הראשונה ויש סיכוי. הקהל מאוד מחובר לנבחרת ואם נדע לקחת נקודות גם בחוץ, אז אני מאמין שיהיה סיכוי אבל קל זה לא הולך להיות. לא צריך להיות פסימי, אפשר אולי לנצח את אוסטריה בחוץ כמו שניצחנו את אלבניה ומקדוניה. אלבניה ברמה של אוסטריה. האוסטרים הם לא מה שהם היו פעם. מי שרואה את הליגה האוסטרית ואת הליגה הפולנית מבין שזה לא בשמיים. הן טובות מאיתנו, אבל זה אפשרי".


(דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי