זימון בכורה ליונתן כהן, גם ניר ביטון ומנור סולומון בסגל הנבחרת

יונתן כהן
יונתן כהן | מאור אלקסלסי

הרצוג פרסם את רשימת השחקנים לצמד משחקי מוקדמות יורו 2020 נגד סלובניה ואוסטריה: הרוש זומן לצד מרציאנו וג'ראפי על אף שאיבד את מקומו בשער הפועל ב"ש, עטר ואצילי מחוץ לרשימה. וגם: שעות משחקי חצי גמר הגביע

(גודל טקסט)

בעוד תשעה ימים תחל נבחרת ישראל את דרכה במוקדמות יורו 2020, והבוקר (שלישי), לאחר סיום העונה הסדירה בליגת העל, פרסם אנדי הרצוג את רשימת השחקנים שתתייצב לשני המשחקים נגד סלובניה (21.3) ואוסטריה (24.3), כשבמוקד זימונו של יונתן כהן ממכבי תל אביב ושל השוער אריאל הרוש מהפועל באר שבע, על אף שאיבד את מקומו בשער האלופה היוצאת.

הקשר הצעיר של הצהובים זומן לראשונה ויהיה חלק מסגל שכולל גם לגיונרים ובהם ניר ביטון שחוזר אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה ומנור סולומון הצעיר, שכפי שפרסמנו צפויים שניהם להיות בהרכב – לא מן הנמנע שקשר סלטיק יפתח בעמדת הבלם. מי שנותרו מחוץ לסגל הם שחקני מכבי ת"א עומר אצילי ואלירן עטר, האחרון הוא מלך שערי ליגת העל, וכן שוער מכבי חיפה גיא חיימוב שקיווה לשוב. גם בלמי מכבי ת"א ומכבי חיפה, שחר פיבן ועופרי ארד, נותרו מחוץ לרשימה ועל פניהם הועדף גם עומרי בן הרוש, שירד ליגה בבלגיה עם לוקרן.

לעומת הסגל האחרון שזומן למשחק נגד סקוטלנד, שינויים בולטים נוספים הם הוצאתם של בן ביטון ובן שהר מהפועל באר שבע.


בן הרוש. שמר על מקומו בסגל הנבחרת, למרות הירידה בבלגיה (דני מרון)

הסגל המלא
שוערים: אריאל הרוש, אופיר מרציאנו, יואב ג'ראפי

הגנה: טאלב טוואטחה, שרן ייני, עומרי בן הרוש, חאתם עבד אלחמיד, לואי טאהא, עאיד חבשי, אלי דסה

קישור: יונתן כהן, דור מיכה, דן גלזר, דור פרץ, ניר ביטון, מנור סולומון, בירם כיאל, ביברס נאתכו, אלמוג כהן

התקפה: ערן זהבי, תומר חמד, מואנס דאבור, דיא סבע

בתוך כך, פורסמו מועדי ושעות המשחקים בחצי גמר בגביע המדינה. כזכור, בהגרלה נקבע שמכבי תל אביב תתמודד נגד בני יהודה ואילו מכבי נתניה תפגוש את הפועל חדרה. לאחר שיחות שהתקיימו בנוגע למעבר המשחק השני לאצטדיון בנתניה, הוחלט לבסוף שגם הוא יתקיים באצטדיון טדי. המשחקים ייערכו ביום שלישי 2.4 וברביעי 3.4 בשעה 20:45. הגמר יתקיים ב-15.4 באצטדיון סמי עופר.

שעות משחקי חצי הגמר


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי