הרצוג: "לא זימנתי את עטר ואצילי בשל סיבות טקטיות"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

מאמן נבחרת ישראל התייחס במסיבת עיתונאים לזימונים לקראת צמד המשחקים בסמי עופר: "רציתי לתמוך בהרוש, אני שמח שסולומון עבר לשחטאר" והתייחס למפגש נגד אוסטריה: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק"

(גודל טקסט)

אחרי פגרה בת ארבעה חודשים, נבחרת ישראל תחזור בסוף החודש עם צמד משחקים ביתיים בסמי עופר שיפתחו את קמפיין מוקדמות יורו 2020. מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג, שקיבל שבחים רבים על קמפיין מוצלח בליגת האומות, דיבר היום (רביעי) במסיבת עיתונאים לקראת המפגשים נגד סלובניה ואוסטריה.

הרצוג פתח את דבריו ואמר: "עבר המון זמן, וזה דבר מרגש עבורי לחזור לשחק באצטדיון הנהדר הזה ועכשיו אנחנו מתחילים קמפיין חדש ואנחנו צריכים את התמיכה מהקהל שלנו".

על ההכנה המצומצמת: "זה דבר שונה לקבל את השחקנים עכשיו, אבל אני חושב שזה טוב גם עבורם ואנחנו צריכים לנצל את שלושת ימי האימונים ונראה מה עובד בנבחרת ואיזה בעיות צריך לתקן. נעבוד על הדברים הקטנים, אבל אם היו יותר אימונים זה היה יותר טוב".


היה עדיף אם היו לנו עוד כמה ימי הכנה. אנדי הרצוג עם מואנס דאבור (אודי ציטיאט)

הסיכויים לכבוש נגד יאן אובלק: "לא ראיתי אותו סופג שלושה שערים עד המשחק מול יובנטוס אתמול. לא אתנגד שיספוג שלוש פעמים גם נגדנו".

על הזימונים: "אני מאמין בשחקנים שלנו, אני סומך עליהם ואני חושב שלא צריך לעשות שינויים בסגל במיוחד שיש כל כך מעט זמן אימונים ואנחנו רוצים לעזור להם. רציתי לשמור על איזון".

"אריאל הרוש במשחק האחרון היה חשוב מאוד עבורנו. זה חשוב ששחקנים יגיעו עם כושר משחק, אבל הוא היה טוב נגד אלבניה ולכן החלטתי להשאיר אותו. אני רוצה לתמוך בו בתקופות פחות טובות שלו. לגבי אצילי ועטר, זו הייתה החלטה קשה ולקחתי אותה מסיבה טקטית. זו לא החלטה קלה, אבל קודם כל אני רוצה להתאים את השחקנים למערך שלי".

ליגיונרים: "ביטון שחקן מאוד איכותי. לגבי סולומון, אני שמח שהוא עשה את המעבר לשחטאר ואני חושב שתוך כמה חודשים הוא ישתפר. מדובר באחד הכישרונות של הכדורגל הישראלי. הוא שחקן צעיר שמשחק בקבוצה נהדרת".

אנדי הרצוג שמח על המעבר של מנור סולומון לשחטאר (Gettyimages)

"אני חושב שדאבור הוא שחקן נהדר והוא עבר לקבוצה מצוינת. אני גם מאוד שמח שדיא סבע עבר לשחק ביחד עם ערן זהבי. זה דבר מצוין עבורנו ואני רוצה לראות כמה שיותר שחקנים בחו"ל. אני מקווה שיהיו כמה שיותר ישראלים מעבר לים בעתיד ושהם ילחמו על המקום שלהם".

המצב של ביברס נאתכו באולימפיאקוס: "פגשתי אותו, זה לא טוב שהוא לא פתח בהרכב אבל הוא הקפטן שלי והוא שחקן איכותי. אין סיבה שלא יעלה בהרכב".

החולשה של הליגה: "זו עונה פנטסטית של מכבי תל אביב. כמובן שמשחק בינלאומי קשה יותר ממשחק ליגה, זה נורמלי. יכול להיות שכאשר יש לך יתרון גדול בטבלה, אתה לא נותן את כל כולך".

ההתמודדות נגד אוסטריה: "המשחק נגד אוסטריה מאוד מרגש אותי. כמובן שאוסטריה פייבוריטית ואנחנו אנדרדוג, אבל אני מאמין שנוכל לעשות את זה כמו שניצחנו את סקוטלנד. יהיה משחק קשה ונצטרך לשמור על אקטיביות וליזום. אנחנו רוצים לנצח כל קבוצה ובשבילי הדבר הכי חושב כרגע הוא שני המשחקים הבאים".

"אין סיבה שנאתכו לא יעלה בהרכב" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי