דאבור: "שמח שסוף סוף אני מקבל את הקרדיט שמגיע לי"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | עדי אבישי

כוכב זלצבורג ונבחרת ישראל דיבר לקראת המשחק נגד סלובניה: "רוצה להביא את הכושר שאני נמצא בו לנבחרת, לא רוצה להסתכל על מה שהיה בעבר". אנדי מכין הפתעה? סבע תורגל לצידו באימון, זהבי נכנס רק לקראת הסוף

(גודל טקסט)

הכנות הנבחרת למשחק נגד סלובניה בעוד יומיים נמשכות, והשחקנים של אנדי הרצוג ערכו הערב (שלישי) אימון נוסף לקראת המשחק. בחלקו הראשון של האימון הפתיע המאמן אנדי הרצוג כשתרגל בהתקפה תחילה את דיא סבע לצד מואנס דאבור, אך בהמשך הוחזר ערן זהבי לתרגול לצדו של כוכב זלצבורג. מחר יתברר אם מדובר בתרגיל מכוון עבור הסלובנים או האם זאת רעידת אדמה בנבחרת ישראל. בעמדת השוער ניצב אריאל הרוש, שאמור להיות השוער הפותח. שלושת הבלמים שתורגלו הם שרן ייני, לואי טאהא ועומרי בן הרוש שאמורים לפתוח כאשר המגנים יהיו טאלב טוואטחה ואלי דסה. בקישור תורגלו הערב בירם כיאל, דור פרץ, וביבראס נאתכו.

מואנס דאבור דיבר לפני האימון והתייחס לציפיות וללחץ המוטל עליו: "אני מודע לציפיות שיש ממני", אמר, "שמח שאני מגיע בכושר טוב לנבחרת. הלחץ הוא לחץ חיובי, אני חושב שאני רגיל כבר ללחץ הזה ואני מאוד מאוד רוצה להצליח עם הנבחרת ולעזור לה כמה שאני יכול".

הסיכויים בבית: "כמו שכולם יודעים אנחנו נמצאים בבית לא פשוט, אפשר להגיד אפילו בית קשה, מצד שני משחקות שם נבחרות שהן לא בטופ העולמי. אז יש לנו סיכוי, אנחנו לא צריכים לפחד מאף נבחרת, והכי חשוב זה להאמין בעצמנו. לחשוב רק חיובי ולנסות לעשות תוצאות טובות. אני באמת מאמין שאפשר לעשות דברים יפים הפעם".

דאבור באימון הנבחרת.
דאבור באימון הנבחרת. "לא מסתכל על סביליה כרגע" (דני מרון)

בסביליה, קבוצתו הבאה, מסתכלים: "אני לא חושב שיש לזה קשר לסביליה או בשביל לאותת למישהו שם, יש לי פה שבוע עם הנבחרת ואני רוצה לתת את כל כולי לנבחרת, לנסות להביא את הכושר שאני נמצא בו בקבוצה בלי קשר לעונה הבאה ומה שקורה בעתיד".

מכירים אותו בנבחרת האוסטרית: "לפני אוסטריה יש לנו את סלובניה, כמובן שננסה להביא את המשחק הכי טוב שלנו נגדם. אני שמח מהמעמד של מלך השערים של אוסטריה, אני מכיר הרבה שחקנים מהנבחרת האוסטרית, אבל קודם צריך לעבור את המשחק הראשון ואנחנו נעשה את המקסימום כדי לנצח אותו ואחר כך נדבר על יום ראשון. אני מאמין שאפשר לנצח את סלובניה במיוחד בבית".

מה אומרים החברים מהקבוצה: "הרבה חברים שלי משחקים בנבחרת האוסטרית, אפשר להגיד שהיו יותר צחוקים פה ושם, גם עקיצות משני הצדדים, הם מחזיקים מהנבחרת שלנו ואני בטוח שיהיה מעניין".

זהבי.
זהבי. "אנחנו מבינים אחד את השני על המגרש" (דני מרון)

המעמד שיש לו בנבחרת כרגע: "אני מרגיש מצוין כרגע בנבחרת, סוף סוף אני מקבל את הקרדיט שכן מגיע לי. לא רוצה להסתכל על מה שהיה בעבר, אני מאוד שמח מהמעמד שלי בנבחרת כרגע. עכשיו זה הזמן לתת את הגולים ולהחזיר על המגרש, גם לאנדי וגם לצוות ובכלל לנבחרת".

שיתוף הפעולה עם ערן זהבי: "אני וערן חברים טובים, מבינים אחד את השני בצורה מצוינת על המגרש, יש לנו חיבור מצוין. יש לנו גם שחקנים אחרים שיכולים לעזור אבל נשמח מאוד אם גם אני וגם ערן נביא את יכולת הכיבוש שלנו לנבחרת".

מכירת הכרטיסים המועטה: "אני מקווה שנראה כמה שיותר קהל במשחקים האלה. ומפה אני קורא לקהל להגיע, לעודד ולתמוך בנו כי אנחנו צריכים אותו. החוזקה שלנו בבית היא גם עם ההשפעה של הקהל וראינו את זה בליגת האומות. אני מקווה שבסופו של דבר הם כן יגיעו, אבל אם לא נצטרך בכל זאת לעשות את העבודה".

אימון הנבחרת הערב.
אימון הנבחרת הערב. "הגיע הזמן להחזיר על המגרש" (דני מרון)

"אני אשמח אם אני אהיה זה שיבקיע נגד סלובניה", חתם דאבור, "אבל כמובן שהראש צריך להיות לניצחון של הנבחרת ולא משנה אם אני אבקיע או שחקן אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי