"רוטנשטיינר והרצוג מתמוגגים מדאבור, הוא שחקן המפתח בקמפיין"

אנדי הרצוג, מואנס דאבור
אנדי הרצוג, מואנס דאבור | דני מרון

גורם בנבחרת סיפר על חשיבותו של חלוץ זלצבורג יממה לפני המשחק נגד סלובניה בחיפה: "הנוכחות שלו על המגרש משפיעה אפילו באימונים". מיכה לא צפוי לפתוח, סבע מתוכנן לעלות מהספסל. הרוש אמור לקבל את אפודת השוער

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל עולה צפונה והערב תקיים באצטדיון "סמי עופר" בחיפה את מסיבת העיתונאים האחרונה לקראת סלובניה בהשתתפותם של המאמן אנדי הרצוג והקפטן ביבראס נאתכו, כשלאחר מכן ייערך האימון המסכם לקראת משחק פתיחת מוקדמות יורו 2020 (חמישי, 21:45).

בשיחות עם השחקנים ביקש הרצוג להיות ממוקד אך ורק במשחק נגד סלובניה והבהיר פעם אחר פעם שרק ביום שישי יחלו ההכנות למשחק נגד אוסטריה, שייערך גם הוא בסמי עופר ביום ראשון. למרות שרק עשרת אלפים צופים הבטיחו את מקומם עד כה, בהתאחדות לכדורגל מאמינים כי מעל 20 אלף אוהדים יהיו מחר במשחק.

הצוות המקצועי הקרין לשחקנים קטעים ממשחקיה של סלובניה ונראה כי ישנה תמימות דעים בקרב הצותו שדיא סבע מתאים מאוד מקצועית למשחק, ועל כן אתמול בתחילת האימון הוא תורגל בהרכב. הכוונה היא שאם המשחק ההתקפי יתקע, ערן זהבי יירד לאחור וסבע יקבל את הדקות שלו על כר הדשא.

ואם כבר התקפת הנבחרת, אז השחקן שנמצא בכותרות הוא החלוץ מואנס דבור אשר על פי אנשי הנבחרת והשחקנים זוכה להעדפה אצל המאמן אנדי הרצוג והמנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר. גורם בנבחרת ישראל סיפר: "הרצוג ורוטנשטיינר מאמינים בדאבור ומאמינים כי הוא יהיה האיש המרכזי בקמפיין. רוטנשטיינר מתמוגג ממנו והם מדברים איתו המון ומקשיבים לו. לאימון הבכורה הגיע דאבור עייף והוא לא התכוון להתאמן, אלא ששיחה עם המאמן שהסביר לו כי נוכחותו על המגרש חשובה לאימון מול חבריו השפיעה".


האיש המרכזי בקמפיין הקרוב מבחינת האוסטרים. דאבור (דני מרון)

נושא השוער שיפתח מחר נגד סלובניה ייסגר בצהריים, כשהמאמן אנדי הרצוג ישוחח עם אריאל הרוש ואופיר מרציאנו ויודיע לאחר מכן מי יזכה לקבל את אפודת השוער לפחות במשחק הראשון. מאמן השוערים קלאוס לינדנברג סבור כי אין הבדל בבחירה בין אחד מהשניים, על אף שהרוש איבד את מקומו בהרכב הפועל ב"ש, אבל בשל ההמשכיות ממשחקי ליגת האומות – בהם הצטיין הרוש – הוא המועדף.

בנוסף, לצוות המקצועי הייתה כוונה להציב בהרכב את קשר מכבי תל אביב דור מיכה הנמצא בכושר משחק הטוב ביותר בין הקשרים, מתוך מחשבה להכניס יותר יצירתיות בקישור ולא לתקוע את המעבר בהתקפה, אבל בסופו של דבר הבחירה הייתה בינו לבין דור פרץ, אולי המצטיין בליגת האומות, והוחלט שמיכה יעלה מהספסל במידת הצורך כמו גם מנור סולומון עליו בונה מאוד הרצוג, המכנה את סולומון "הברזילאי".

ההרכב המשוער: אריאל הרוש, אלי דסה, שרן ייני, לואי טאהא, עומרי בן הרוש, טאלב טוואטחה, בירם כיאל, דור פרץ, ביברס נאתכו, ערן זהבי, מואנס דאבור.


דור מיכה. היה בתוכניות ל-11, אבל צפוי לשבת על הספסל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי