אנדי הרצוג צפוי להמשיך עם אותו הרכב שהפסיד לסקוטלנד

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | Gettyimages

למרות הטענות בסביבת הנבחרת כי דור מיכה צריך לפתוח ב-11, המאמן האוסטרי עשוי לשמור על אותה שיטה שהובילה אותו בהצלחה בליגת האומות במשחק נגד סלובניה. השחקנים טרם קיבלו תשובה בנושא מענק העלייה ליורו

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תקיים היום (חמישי) אימון טקטי מסכם לקראת המשחק הערב נגד סלובניה. הצוות המקצועי של הנבחרת ערך אתמול בבית המלון דיון נוסף בנושא ההרכב הפותח במשחק נגד סלובניה והדעה הרווחת היא לא לשנות את ההרכב שהפסיד 3:2 נגד סקוטלנד בגאלזגו.

לא כולם בנבחרת ישראל מסכימים עם ההרכב של אנדי הרצוג וקיימת דעה בתוך הנבחרת שצריך לשנות את המערך ליותר יצירתי בעיקר כשמדובר במשחק ביתי מול נבחרת אשר מדורגת מתחתינו כמו סלובניה שתסתפק בתוצאת תיקו בסמי עופר.

בסביבת נבחרת ישראל סבורים כי שחקני מרכז השדה דור פרץ, ביברס נאתכו וביראם כיאל נמצאים בכושר פחות טוב מאשר לפני שלושה חודשים. בנוסף נטען שדור מיכה חייב לקבל את חולצת ההרכב הפותח על מנת להוסיף יצירתיות בחלק ההתקפי. המהלך יכול לצאת לפועל במקרה שדור פרץ יעלה כבלם על חשבונו של לואי טאהא.


מגיע לנבחרת ללא כושר משחק. ביברס נאתכו (אודי ציטיאט)

הקפטן ביברס נאתכו אינו ממקד את הזרקורים אליו והקשר בן ה-31 נראה מאוד מאופק בהתכנסות הנוכחית. שחקנים בנבחרת ישראל כמו בכל פתיחת קמפיין לא קיבלו תשובות בנושא מענקי העלייה ליורו כשאין מי שמוביל למענם את המהלך. כולם בנבחרת מבינים : "מה שהיה ימשיך להיות", לא ייסגר מהלך מובטח של מענקים מראש ובטח לא עכשיו כשאין יו"ר חדש וקבוע להתאחדות לכדורגל במקומו של שינו זוארץ.

בניגוד לפעמים קודמות ההתכנסות הפעם שקטה ורגועה כפי שסיפר אחד השחקנים לסביבתו: "הפעם אין דיבורים על החוזים הכספיים שמרוויחים הליגיונרים ואינם מנדבים סיפורי תהילה כספיים. כשמואנס דאבור רק מהנהן בראשו על סביליה והשחקנים שבעבר היו הרעשנים בהתכנסות אינם כאן כל הראש מרוכז רק באימונים ובשקט המקצועי".

מתברר שלמרות שאינו הקפטן וכל הניסיונות להתרחק מהבמה המרכזית, ערן זהבי ממקד את מירב ההתעניינות סביבו והנוכחות שלו ממגנטת אליו את שחקני מכבי תל אביב ואחרים המבקשים את קרבתו והנוכחות סביבו.


"ייקח את גבו את הנבחרת". ערן זהבי (מאור אלקסלסי)

גורם בסביבת הנבחרת אמר: "מי שסבור שקיימת תחרות כול שהיא בין זהבי לדאבור מקצועית טועה בענק. ערן זהבי של הקמפיין הזה הוא שחקן קבוצתי ושערים של דאבור או כול שחקן אחר חשובים לו יותר מהגולים שלו. ערן זהבי יהיה השחקן שייקח על גבו את נבחרת ישראל".

המאמן המנטלי האוסטרי מרקוס רוגאן כבר קיים שיחות עם שחקני הנבחרת כולל פגישות אישיות. רוגן שנשאל אם יישאר בישראל להמשך עבודתו בנבחרת הלאומית השיב: " אם ננצח את סלובניה ואוסטריה לא אטוס לאוסטריה". בכול מקרה שחיין העבר ימשיך את עבודתו דרך שיחות בסקייפ עם הצוות המקצועי והשחקנים.

בהתאחדות לכדורגל מאמינים כי קרוב ל-20 אלף צופים יגיעו לאצטדיון סמי עופר.


אצטדיון סמי עופר. בהתאחדות לכדורגל מאמינים כי יגיעו קרוב ל-20 אלף צופים (אלדד אלוני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי