דאבור יוסט לחוד, החלטה בנושא טווטאחה תתקבל רק מחר

אנדי הרצוג, מואנס דאבור
אנדי הרצוג, מואנס דאבור | דני מרון

הצוות האוסטרי בדריכות שיא לקראת המשחק השני נגד אוסטריה (ראשון, 19:00 בסמי עופר). חלוץ זלצבורג יעזוב את הקישור כדי לשחרר את זהבי, נאתכו ספג ביקורת על מסירות הרוחב. גלזר נפצע ושוחרר מהסגל

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הגיעה הערב (שבת) לאצטדיון סמי עופר בחיפה כדי לערוך את האימון המסכם לקראת המשחק השני במוקדמות יורו 2020, נגד אוסטריה אחרי ה-1:1 בחמישי באותו מגרש נגד סלובניה. המאמן אנדי הרצוג קיים מאז אתמול שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים, החל מהשוער אריאל הרוש, דרך שחקני ההגנה שרן ייני וטאלב טוואטחה ועד שחקני הקישור וההתקפה וביניהם ביברס נאתכו, מואנס דאבור, אלמוג כהן, תומר חמד, ערן זהבי ודיא סבע.

הצוות המקצועי בראשותו של הרצוג נראה ממוקד מטרה ונלהב מאוד בהכנה לקראת המשחק נגד אוסטריה, כשהחלטות לגבי ההרכב יתקבלו הערב. גם המאמן המנטאלי מרקוס רוגן שוחח עם שחקני הנבחרת וקיים פגישות אישיות בניסיון להרים את המורל ולהחדיר לשחקנים את האמונה שאפשר לנצח.


הצוות המקצועי בראשות האוסטרי בדריכות שיא. חזן והרצוג (דני מרון)

שחקן בנבחרת סיפר למקורביו על ההכנה קראת המפגש: "רואים את התשוקה של אנדי הרצוג וכול צוות האימון. עבור הרצוג ורוטנשטיינר זה מפגש מהסוג של גמר היורו והם מאמינים ביכולת של נבחרת ישראל לנצח".

המגן השמאלי טאלב טוואטחה פתח באימון ורק הלילה או באימון הבוקר מחר יתברר מצבו הרפואי בשל כאבים קלים בשריר הירך האחורי. קשר מכבי תל אביב דן גלזר, שנפצע אתמול בברך, שוחרר. לסגל הצטרף הבוקר בלם מכבי חיפה רמי גרשון דווקא על חשבון בן ביטון הפצוע, אולם לא מן הנמנע שגרשון במידת הצורך יפתח כמגן שמאלי. ההרכב המסתמן עשוי להשתנות מחר בהתאם למצבו של טאלב טוואטחה כשיונתן כהן או עומרי בן הרוש בהיכון להכנס להרכב.

גם בכל הנוגע לריענון, הצוות המקצועי העלה מספר רעיונות ובראשם לפתוח עם דור מיכה. החלטה המקצועית שכבר התקבלה היא לשנות את העמדה של דאבור, שהתאכזב מתפקודו הרחק מהשער בהוראה מקצועית ברורה שקיבל. הצוות מבין כי באוסטריה יתמקדו בעיקר בדאבור, מה שיאפשר לערן זהבי יותר חופש פעולה. לשחקני הקישור ובעיקר לנאתכו נאמר שהשימוש במסירות רוחב היה מוגזם ושעליהם למצוא דרכים יצירתיות יותר למצוא את שחקני החוד.


נאתכו. הצוות שוחח איתו על כדורי הרוחב (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, שרן ייני, לואי טאהא, עומרי בן הרוש (יונתן כהן), עיאד חבשי, ביבראס נאתכו, אלמוג כהן (דור פרץ), ביראם כיאל, מואנס דאבור, ערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי