הרצוג: "ההופעה של זהבי יותר גדולה מההופעה של ברקוביץ"

ערן זהבי
ערן זהבי | מאור אלקסלסי

מאמן נבחרת ישראל התמוגג מהכוכב אחרי השלושער ב-2:4 על אוסטריה בסמי עופר: "הוא היה ענק, אבל כל השחקנים עשו מאמץ קבוצתי אדיר". כיאל: "בלי אריאל הרוש לא היינו מנצחים, זהבי היה הזהב שלנו"

(גודל טקסט)

כל מי שנכח הערב (ראשון) בסמי עופר לא ישכח את המופע של ערן זהבי, שהפציץ שלושער מרהיב, הוסיף בישול וסחף את נבחרת ישראל ל-2:4 מדהים על נבחרת אוסטריה במשחק השני במסגרת קמפיין מוקדמות יורו 2020.

מאמן הנבחרת אנדי הרצוג סיכם: "ברקוביץ ב-0:5 או ערן זהבי הערב? כמובן שההופעה של זהבי הייתה טובה יותר. זה היה יותר ממשחק רגיל עבורי, אבל לפני הכל היה חשוב לי שנוציא תוצאה טובה ונשחק כדורגל טוב. אוסטריה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ולמזלנו היה לנו את אריאל הרוש. המחצית השנייה שלנו כבר הייתה מדהימה. אני רוצה לומר תודה לכל האוהדים שהגיעו לאצטדיון ובמיוחד לשחקנים שלי. אהבתי את זה שהלכנו קדימה, רצינו להבקיע את הרביעי והחמישי. אני גאה מאוד, זו הייתה הופעה נהדרת ושאפו גדול לכולם".

על ההופעה של ערן זהבי: "היה לו ערב נהדר, זו הייתה הופעה בלתי נתפסת, זו הסיבה שהחזרתי אותו לנבחרת וזה היה חשוב לנו שהוא יהיה כאן. ערן ומואנס כבשו, ערן עשה משחק ענק, אבל היה פה מאמץ קבוצתי אדיר ומגיע כל הכבוד לכולם כי הייתה פה הופעה קבוצתית מרשימה".

בירם כיאל הוסיף: "אני רוצה לפרגן לנבחרת ולכל השחקנים. הקהל הגיע, תמוך והאווירה הייתה מצוינת. ערן זהבי היה הזהב של הנבחרת היום, אבל מאחוריו היו שחקנים שנתנו את הכל. זה ניצחון מאוד מאוד חשוב ואני שמח שהבאנו שלוש נקודות. הצלחנו להראות שאנחנו יודעים להתגונן ולצאת קדימה, היינו יכולים לתת עוד כמה גולים, אני שמח כל כך על הדרך, החזרה מפיגור והאופי. זהבי נתן שואו ענק, אבל הנבחרת היא זו שניצחה. אני לא חושב שהיינו מנצחים בלי אריאל הרוש".

ההבדל בין המחציות: "הם התחילו חזק, נתנו גול ואנחנו עברנו למערך קצת אחר. אני עברתי לשחק יותר קדימה וכמו שכבר אמרתי, צריך לדעת לשמור על תוצאה דווקא כשאתה לא משחק טוב. ארבע נקודות משני משחקים, אני חושב שעשינו את העבודה. אני לא רוצה להתייחס לאף נבחרת אחרת, רק למה שאנחנו שווים. אנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו, אבל גם לשמור את הרגליים על הקרקע. שיחקנו כיחידה אחת ואני מאוד מאושר מכך שניצחנו".


שלושער בלתי נשכח. ערן זהבי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי