זהבי: "זריקת סרט הקפטן זה הדבר הכי טוב שקרה לנבחרת"

ערן זהבי
ערן זהבי | מאור אלקסלסי

הכוכב הפציץ שלושער אדיר ב-2:4 על אוסטריה וירה לכל הכיוונים: "אמרו שאין לי מקום, זו צביעות, מה יגידו עכשיו? אנשים רוצים להיות בכותרות על חשבוני במקום לתמוך בישראל". ראש הממשלה התקשר לברך את החלוץ

(גודל טקסט)
"סתמתי לאנשים את הפה? מי שרוצה לפתוח אותו ימשיך לעשות את זה. אמרו שאין לי מקום בנבחרת ושאני לא צריך לקבל זימון, מעניין מה הם יגידו עכשיו. אני לא רוצה להיכנס לעימותים, אבל זו צביעות. אנשים רוצים להיות בכותרות על חשבוני במקום לתמוך בנבחרת ישראל. סגרתי מעגל אחרי זריקת הסרט בסמי עופר? רק פתחתי אותו, התיאבון שלי רק הולך וגדל – הייתי מת שהמשחק הבא של הנבחרת יהיה בעוד יומיים. כולם ציפו שהקהל ישרוק לי בוז, אבל האוהדים באו ונתנו לי אהבה. זריקת הסרט, אולי תחשוב שזה טיפשי או יהיר, אבל זה הדבר הכי טוב שקרה לנבחרת ישראל. כולם קיבלו כאפה. האקט עצמו לא היה טוב, אבל כולם נפגעו ולמדו מזה. הבקעתי בכל משחק מאז שחזרתי לנבחרת, למדתי את הלקח וכך גם האוהדים וההתאחדות לכדורגל".


הדובר הוא כמובן ערן זהבי, שהפציץ הערב (ראשון) שלושער בלתי נשכח, סחף את נבחרת ישראל ל-2:4 גדול על נבחרת אוסטריה בסמי עופר ואפילו קיבל בסיום טלפון מראש הממשלה בנימין נתניהו שהתקשר לברך. "שיחקנו כדורגל התקפי, הגענו להרבה מצבים ואני חושב שנתנו את הכל והקהל ראה את זה. מגיעה להם מילה טובה, הם היו בטירוף ואני לא רוצה להיות באופוריה יותר מידי כי אנחנו נוטים לפעמים לאבד את זה. רגעים כאלה לפעמים לא חוזרים, אבל מבחינתי החל ממחר אנחנו כבר מתכוננים כבר לשני המשחקים הבאים בעוד שלושה חודשים. בינתיים אולי צריך להירגע קצת", הוסיף גיבור הערב.


זהבי המשיך: "אני חושב שזה אחד המשחק הטובים בקריירה שלי. בנבחרת זה המשחק הכי גדול שלי, אין ספק. אני שמח שזה היה במאני טיים, ברגעים שהנבחרת הייתה הכי צריכה אותי. אחרי השער הראשון היה טירוף, אחרי השער השני בכלל. כולם נתנו פה פייט, נלחמנו כמו אריות ואני גאה בחברים שלי. לא חלמתי על דבר כזה, לא האמנתי שהדברים יתגלגלו לכיוון הזה, אבל זה כל הכיף, לא? זה שהורידו לי את הסרט מהיד לא אומר שהלחץ ירד ממני. כל פעם שאני מגיע לנבחרת יש כותרות שליליות, אני שומע הרבה דברים וקורא הרבה דברים שאנשים שולחים לי, מצפים ממני להרבה מאוד ואני שמח על כך כי זה מעיד על היכולת שלי. אני שמח שעמדתי בציפיות הערב והמטרה היא להמשיך ממשחק למשחק. זו שנה קריטית בשבילי ואנחנו צריכים לשמוח עכשיו כי בקריירה של שחקן כדורגל אין הרבה רגעי אושר כאלה".



זהבי במהלך שיחת הטלפון עם ראש הממשלה

חגיגה גדולה בסמי עופר (מאור אלקסלסי)


הרמה של הליגה הסינית: "אתם מנסים לגרור אותי? כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה, אני מאושר היכן שאני נמצא ואני שלם עם עצמי. אני יודע באיזה מומנטום אני נמצא ואני יכול לומר שקשה להבקיע גם מול נוער ונערים. הביקורות זה התקשורת ואני לא יכול לשלוט בזה. כל אחד והחלטותיו, טוב לי איפה שאני נמצא".


על האופי שגילתה הנבחרת: "אין יותר מידי הסברים, יש מולנו נבחרות איכותיות ועשינו כמה טעויות בהגנה שהובילו לכך שנקלענו לפיגור בשני המשחקים. הוכחנו אופי פעם אחרי פעם, לדעתי זו פעם רביעית ברציפות שאנחנו מצליחים לצאת מפיגור – זה לא דבר שהוא מובן מאליו. הקהל לא הלחיץ אותנו ולדעתי זה בגלל שרמת הציפיות קצת יותר נמוכה. אני מקווה שזה ימשיך ככה". 

 

ירה לכל כיוון על המגרש ומחוצה לו. ערן זהבי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי