אלמוג כהן עשוי לחזור לישראל בקיץ: "אני מבולבל מהמצב"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | מאור אלקסלסי

קשר נבחרת ישראל ואינגולשטאט עשוי לעזוב את גרמניה אחרי 6 עונות. ייתכן שגם ביבראס נאתכו יעזוב את אולימפיאקוס בתום עונה: "ברור שאם אתה לא משחק זה משפיע על היכולת"

(גודל טקסט)

קשר נבחרת ישראל ואינגולשטאט, אלמוג כהן, התייחס אמש בסיום הניצחון 2:4 על אוסטריה, לאפשרות שיעזוב את גרמניה לאחר 6 עונות ויחזור לישראל בסיום העונה "קיימת אפשרות שבסיום העונה אעזוב את אינגולשטאט ואחזור לישראל. הסיבה היא הפטירה של אמא שלי, ואני מאוד מאוד מבולבל מהמצב. אני עדיין לא סגור על זה סופית ואני מאוד מחויב למועדון בו אני משמש כקפטן ומוקף אהבה. אני לא החלטה עכשיו מתוך הבלבול ואמתין לקיץ".


אם אלמוג כהן יחזור ארצה בסביבתו מוזכרות ובאות בחשבון קבוצות הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה ומכבי תל אביב שניהלה איתו מו"מ עוד בימי ג'ורדי קרויף.
 

על נבחרת ישראל אמר אלמוג כהן " השינוי בנבחרת ישראל ממשיך והנבחרת נמצאת בסוג של תהליך וגם יודעים לחזור מפיגור וזה מראה על אופי בנבחרת הלאומית "



נאתכו יחזור לישראל? (מאור אלקסלסי)


שחקן נבחרת נוסף שלא צפוי להמשיך בקבוצתו, אולימפיאקוס היוונית, הוא קפטן הנבחרת ביבראס נאתכו, שהיה מרוצה מאוד מהיכולת שלו אמש. "ברור כשאתה לא משחק זה משפיע על היכולת. אבל אני חושב שהצגתי משחק טוב בסך הכל, בסיום העונה נראה אם אמשיך באולימפיאקוס. העולם גדול כי אני רוצה לשחק כדורגל ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי