נבחרת ישראל עד גיל 19 הובסה בצרפת ולא עלתה לאליפות אירופה

נבחרת ישראל עד גיל 19
נבחרת ישראל עד גיל 19 | צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

חבורתו של ניר לוין הייתה זקוקה רק לנקודה כדי להעפיל לטורניר בארמניה, אך יאסין עדלי (12), שארל אבי (56) וז'אן מרסלין (78) קבעו 3:0 חד צדדי לטריקולור וסיימו את החלום האירופי של נבחרת הנוער

(גודל טקסט)

אחרי צמד ניצחונות נגד שוויץ ופולין, נבחרת הנוער של ישראל המשיכה את המסע בצרפת בידיעה שאם תסיים אותו ללא הפסד היא תעלה לאליפות אירופה שתיערך בקיץ הקרוב בארמניה, אך חבורתו של ניר לוין לא עמדה במשימה והפסידה 3:0 לטריקולור.

צרפת עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-12 כאשר יאסין עדלי מפריז סן ז'רמן ניצל רפיון בחלק ההגנתי של ישראל והכניע את דניאל פרץ. בדקה ה-56 הטריקולור הכפילו את היתרון הביתי כאשר שארל אבי חדר האגף השמאלי לכיוון הרחבה ושחרר בעיטה חזקה לפינה הרחוקה. 12 דקות לסיום ז'אן מרסלין המחליף כבש את השלישי לצרפת וניפץ את החלום הישראלי.

נבחרת ישראל עד גיל 19 העפילה פעמיים בלבד בתולדותיה לאליפות אירופה לנוער ב-1997 ו-2014 כאשר בשני המקרים הנבחרת סיימה את שלב הבתים במקום האחרון ללא אף ניצחון.


סיים את דרכו בנבחרת הנוער בצורה מאכזבת. ניר לוין (אודי ציטיאט)

מאמן הנבחרת ניר לוין, ערך היום את הופעתו האחרונה בנבחרת הנוער והחל מהפגרה הבאה ינהל את משחקי הנבחרת הצעירה. את לוין יחליף בתפקיד מאמן נבחרת ישראל לנשים בשלוש השנים האחרונות, גיא עזורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי