לוין: נבחרת הנוער עשתה קמפיין טוב. לא עלינו בגלל השיטה

נבחרת הנוער
נבחרת הנוער | ההתאחדות לכדורגל

מאמן הנבחרת עד גיל 19 חזר עם שחקניו מטורניר העילית בצרפת שם סיימו במקום השני אחרי 3:0 למארחת ולא העפילו ליורו בו יהיו רק שמונה נבחרות. קארצב, אלמוג אבו פאני ואחרים ימשיכו עם לוין לצעירה

(גודל טקסט)
מאמנה החדש של הנבחרת הצעירה עד גיל 21, ניר לוין, סיים השבוע את קמפיין שלב העילית כמאמן נבחרת הנוער עד גיל 19. במשחק המכריע, הפסידו הישראלים למארחת צרפת 3:0 ולא עלו למשחקי היורו.


בראיון לרדיו 103FM  אמר לוין: "ניצחנו את שווייץ ואת פולין ובמשחק המכריע נתקלנו בנבחרת טובה מאיתנו בדמותה של צרפת שניצחה אותנו והיא זאת שעלתה. בסך הכל עשינו קמפיין טוב וסיימנו במקום השני וזה מכובד. רק שמונה קבוצות עולות לגמר אליפות אירופה בגילאים האלה ולכן רק הראשונה עולה. הרבה מאוד התאחדויות התרעמו על השיטה וכנראה שמהאליפות הבאה, יועלה מספר הנבחרות שישתתפו בטורניר הגמר".


לוין הוסיף: "אבל בכל זאת, שיחקנו עם הרבה אופי וניצחנו שתי נבחרות מעולות כמו פולין ושווייץ. שיחקנו בצורה מרשימה בטורניר בצרפת וגם בטורניר המוקדמות שבו סיימנו ראשונים".


לוין, שיחל כאמור לשמש מעתה כמאמן הנבחרת הצעירה עד גיל 21, יזמן שחקנים מהנבחרת עד גיל 19. וישנם לדבריו בהחלט כמה שחקנים מנבחרת הנוער שראויים להימנות על הנבחרת הצעירה. הביניהם הוא מונה את עדן קארצב ואילון אלמוג מהפועל חדרה, מוחמד אבו פאני ממכבי חיפה, רז שלמה מהפועל תל אביב ויונס מלדה ממכבי נתניה.

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי