מכבי פתח תקווה אלופת המדינה לנוער אחרי 1:4 על הפועל ת"א

מכבי פתח תקווה נוער
מכבי פתח תקווה נוער | מכבי פתח תקווה, רשמי

רגע היסטורי למועדון מאם המושבות. 'המלאבסים' של תמיר ונאור לוזון גברו על האדומים והבטיחו אליפות היסטורית. מאווידה כבש צמד, ארד בר וכדורי הוסיפו. דוידה קבע יתרון זמני

(גודל טקסט)

היסטוריה בפתח תקווה. הקבוצה מאם המושבות, גברה 1:4 על הפועל תל אביב והבטיחו אליפות היסטורית לאחר עונה מרשימה בה הפגינו דומיננטיות כמעט לאורך כל העונה. 

זהו הישג אדיר ל'מלאבסים', ולצמד המאמנים ממשפחת לוזון, נאור ותמיר. בעקבות הניצחון על הפועל ת"א, פתח תקווה הגדילה את הפער ל-7 נקודות ממכבי תל אביב שתסיים במקום השני בטבלה. הצהובים הפסידו 4:3 למכבי חיפה, שקרובה להבטיח הישארות בליגת העל.

הלוזונים הראו הבוקר בדיוק למה הם ראויים לזכור בתואר. בדקה ה-3 האדומים עלו ליתרון מוקדם ומפתיע, לאחר מבצע קבוצתי טובה ובעיטת מדויקת של אושר דוידה, אך ארבע דקות לאחר מכן, עמנואל מאווידה הכניע את עידו שרון עם נגיחה מצוינת. 1:1 בדקה ה-7.

בדקה ה-34, פתח תקווה השלימה מהפך! ארד בר נגח מקרוב והעניק יתרון 1:2 לפני המחצית.


החצי השני נפתח בשליטה של 'המלאבסים'. ובדקה ה-65, כובש שער השוויון, עמנואל מאווידה השלים צמד וקירב את קבוצתו לחגיגות האליפות. לאחר הגול האדומים הרימו ידיים ועמית מאיר הורחק לאחר כרטיס צהוב שני. בדקה ה-90, רגע לפני השריקה, התקפה קבוצתית מדהימה של הכחולים הסתיימה בכדור רוחב לדן כדורי שהכניע את עידו שרון מקרוב. 1:4 למכבי פתח תקווה בסיום, אלופת המדינה החדשה לנוער.


יו"ר ההתאחדות בירך (אודי צטיאט)

משה זוארץ, יו"ר ההתאחדות נכח בטקס הענקת הצלחת: "ברכות לקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה על הזכייה ההיסטורית בתואר האליפות באופן כה מרשים. מכבי פתח תקוה מצטיינת בגילי הילדים והנוער לאורך שנים והזכייה באליפות היא פרס ראוי עבור כל העוסקים במלאכה: בעלים, צוות מקצועי וניהולי, שחקנים וכמובן הורי השחקנים והאוהדים. אני מאמין גדול באיכות השחקנים הצעירים שצומחים כאן ובכך שהם יהיו חלק מרכזי בעתיד המבטיח של הכדורגל הישראלי. ההתאחדות תמשיך לפעול יחד עם המועדונים בכל הדרכים כדי לטפח את הדור הצעיר ולחזק את הבסיס החיוני כל כך לצמיחה ולשגשוג. איחולי הצלחה ועתיד מצוין לחבורת הנוער שזה עתה רשמה הישג מקצועי והיסטורי נדיר"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי