דאבור לא ישחק נגד פולין: "אשתי תחליט אם אצטרף למשחק בלטביה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | מאור אלקסלסי

חלוץ סביליה בעונה הבאה שוחח עם המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר וטען כי תוך 24 שעות תתקבל החלטה אם יוכל לצאת למחנה האימונים ולמשחק בריגה במוקדמות היורו, אך הבהיר כי לא יהיה חלק מההתמודדות בוורשה

(גודל טקסט)

מואנס דאבור לא אמור להיות חלק מסגל נבחרת ישראל למשחק בפולין בחודש הבא במוקדמות יורו 2020, אך האם גם נגד לטביה הוא ייעדר? אנשי ההתאחדות לכדורגל והמנהל הטכני של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר, שוחחו אתמול (שבת) וגם והבוקר עם החלוץ שישחק בעונה הבאה בסביליה בניסיון להגיע לפתרון שיאפשר לו להגיע לשני המשחקים נגד לטביה ופולין, או לפחות למפגש הראשון נגד לטביה שייערך יום לפני האירוע הראשון לרגל חתונתו.

הבוקר שוחח רוטנשטיינר עם דאבור והאחרון הבהיר למנהל הטכני: "תוך 24 שעות אדע בדיוק מה קורה ואדע לעדכן גם לגבי מחנה האימונים. ההחלטה היא של אשתי", אמר והוסיף בשיחה, "יש מספר אירועי חתונה ואני שותף להכנות הרבות, נחליט עד מחר בערב".

בנבחרת הבהירו לדאבור כי הכוונה היא לשחרר אותו מהמשחק בוורשה נגד פולין, אבל שהם מאוד רוצים לראותו לפחות במשחק נגד לטביה ולשחרר אותו מהמשימה הלאומית בסיום אותו משחק. למעשה, גם בנבחרת מודים שהחלוץ לא ימשיך איתם לפולין, כי גם אם יוזמן לסגל ישוחרר לאחר לטביה, אבל רוצים לראותו במחנה האימונים בגרמניה בסוף החודש וכאמור גם במשחק הראשון בחודש הבא במסגרת מוקדמות יורו 2020.


דאבור. יהיה לפחות חלק מהסגל בלטביה? (Gettyimages)

גורם בהתאחדות אמר הבוקר: "אנחנו מבינים שהוא לא ישחק איתנו בפולין, אבל הובהר לו כי ממתינים להחלטה שלו בנושא מחנה האימונים והמשחק נגד לטביה. קיימת אכזבה גדולה שהוא לא יצר קשר עם ההתאחדות לכדורגל, המאמן אנדי הרצוג או המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר כדי לעדכן בפרשה ולא ראה חשיבות לשתף במהלך שום גורם רשמי".

בנבחרת ישראל  גם ישוחחו עם מכבי תל אביב בנושא כשירותו למסע של הקשר דור מיכה, כאשר המאמן אנדי הרצוג אמור לפרסם בימים בקרובים את הסגל הרחב למחנה האימונים בגרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי