הרוש צפוי לפתוח נגד לטביה ופולין, התלבטות בין תורג'מן לסבע

אריאל הרוש
אריאל הרוש | מאור אלקסלסי

למרות הרביעייה שספג ממכבי ת"א, מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג ממשיך לתת אימון לשוער ב"ש. ניר ביטון ישוב ל-11 בעמדת הבלם. הצוות המקצועי יחליט מי יחבור לערן זהבי לאחר מחנה האימונים בגרמניה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תקיים ביום רביעי מסיבת עיתונאים עם המאמן אנדי הרצוג לקראת הטיסה לגרמניה ביום חמישי למחנה אימונים מקדים למשחקים נגד נבחרות לטביה ופולין. הרצוג ידבר על פרשת החלוץ מואנס דאבור.

ביום חמישי תקיים הנבחרת אימון בוקר בבית הנבחרות בשפיים ותמריא לגרמניה. השוער הפותח נגד נבחרת לטביה יהיה אריאל הרוש שיועדף על אופיר מרציאנו. המאמן האוסטרי ראה את החזרה להרכב של הרוש לשער הפועל באר שבע ולא נעלמה מעיניו ההופעה המאכזבת של השוער שספג ארבעה שערים ממכבי תל אביב.

בנבחרת ישראל עקבו אחרי הרוש אבל ציינו: "הרוש הוא השוער הראשון של אנדי הרצוג. הוא מאמין בו להמשך שני המשחקים נגד לטביה ופולין. כולם ראו את הרוש משחק אבל הנושא סגור מבחינת המאמן".


מועדף על פני אופיר מרציאנו ויואב ג'ראפי. אריאל הרוש (אודי ציטיאט)

להרכב הפותח אמור לשוב ניר ביטון שלא נכלל בסגל נגד סלובניה ואוסטריה בשל פציעה של הרגע האחרון. ביטון אמור לשחק כבלם השלישי בשיטה של נבחרת ישראל תפקיד בו הוא מופיע מדי פעם בסלטיק.

רק באימונים ובתרגולים בגרמניה יחליט הרצוג מי יצטרף לערן זהבי בקו הקדמי מבין דיא סבע ואלון תורג'מן. בנבחרת ישראל מאמינים כי המשימה לנצח את לטביה היא אפשרית וניצחון יביא להמשך המומנטום גם בוורשה נגד נבחרת פולין.


ישתף פעולה עם זהבי גם במדי הנבחרת? דיא סבע (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי