ויסמן זומן לסגל נבחרת ישראל במקומו של תורג'מן הפצוע

שון ויסמן
שון ויסמן | ערן לוף

הרצוג ורוטנשטיינר צירפו למחנה האימונים ולמשחקי מוקדמות יורו 2020 את חלוץ מכבי חיפה, לאחר שאיתי שכטר ממכבי ת"א זכה לזימון והודיע כי הוא סובל מפציעה בברכו. זהבי, סבע ואלמוג כהן יגיעו באיחור לגרמניה

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל תמריא ביום חמישי למחנה אימונים בגרמניה לקראת המשחקים במוקדמות יורו 2020 נגד לטביה (7.6) ופולין (10.6), אליו יגיעו באיחור שני שחקני גוואנג'זו RF, ערן זהבי ודיע סבע שישחקו בשבת במשחק בית נגד הביי במסגרת הליגה הסינית ורק בראשון בערב יצטרפו לחבריהם. 


מי שברגע האחרון הצטרף לסגל הנבחרת וייצא איתה לגרמניה הוא חלוץ מכבי חיפה, שון ויסמן שיתפוס את מקומו של חלוץ אוסטריה וינה הפצוע, אלון תורג'מן שנאלץ לפנות את מקומו. עבור ויסמן זהו זימון בכורה, אחרי שכבש העונה שמונה שערי ליגה וכבש פעם אחת בגביע ופעם אחת בגביע הטוטו. 


מוקדם יותר היום זומן לסגל במקום תורג'מן חלוץ מכבי ת"א איתי שכטר, אך הוא התלונן על פגיעה בברכו, נבדק ובסופו של דבר שוחרר מהסגל של רוטנשטיינר והרצוג. שכטר החמיץ הזדמנות לשוב למדים הלאומיים לאחר כשנה וכאמור לסגל צורף חלוץ מכבי חיפה, שבנבחרת עד גיל 21 רשם בעברו 13 הופעות וכבש שלושה שערים. 



יזכה להזדמנות מהרצוג ורוטנשטיינר? ויסמן (מאור אלקסלסי)


בנוסף לשני הכוכבים שיגיעו מסין בשבוע הבא, גם הקשר אלמוג כהן יצטרף באיחור בשל משחקה הערב של קבוצתו אינגולשטאט, בו הוא לא ישתתף בעקבות ריצוי עונש על צבירת כרטיסים צהובים. כהן הודיע לראשי הנבחרת כי גם מתיחה קלה שספג במשחק בסוף השבוע, בעקבותיה הוחלף לקראת הסיום, לא תמנע ממנו להתאמן ולהיות כשיר לאימונים ולמשחקים. הוא אמור להצטרף באיחור של יום אחד בלבד, כך שיגיע ביום שישי.


מחר (רביעי) בשעה 13:30 באצטדיון רמת גן יערוך המאמן הלאומי אנדי הרצוג מסיבת עיתונאים ובין השאר ידבר על פרשת מואנס דאבו שייעדר משני המשחקים הקרובים, אליה עד כה בחרו ראשי הנבחרת שלא להתייחס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי