גלזר: "אני בשל לשחק בנבחרת, אבל ההרכב של הרצוג עובד"

דן גלזר
דן גלזר | ערן לוף

קשר נבחרת ישראל מתכונן לצמד המשחקים בחוץ: "התחלנו את הקמפיין בצורה מצוינת, נצטרך להמשיך לעבוד קשה". ביטון: "חייבים לנצח את לטביה, אני מוכן לשחק כקשר או כבלם. סלטיק? אני תחת חוזה". הרצוג החמיא לנאתכו

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תתכנס הבוקר (חמישי) בבית הנבחרות בשפיים לאימון שאחריו תמריא למחנה אימונים בן שישה בגרמניה לקראת המשחקים במוקדמות היורו נגד נבחרות לטביה ופולין.

מי שייעדרו מהאימון הם צמד שחקני ההתקפה של גוואנגז'ו ר.פ. ערן זהבי ודיע סבע שיגיעו לגרמניה ביום ראשון, לעומתם אלמוג כהן ומנור סלומון יגיעו כבר מחר ויתאמנו יחד עם הנבחרת. הצוות המקצועי כעת מתרכזת רק במשחק נבחרת לטביה ומאמינים שיוכלו לרשום ניצחון חוץ ראשון במסגרת רשמית מאז מינויו של אנדי הרצוג.

דן גלזר אמר לאחר האימון: "אנחנו מאוד מייחלים להעפיל ליורו, התחלנו את הקמפיין בצורה מצוינת ואנחנו נצטרך להמשיך לעבוד קשה ולהתייחס ברצינות לכל משחק כדי לעשות את העבודה".

ההכנות למשחק: "לעבוד קשה זה חשוב בנבחרת ובכל מקום, אנחנו יוצאים למחנה אימונים של שבוע שנתגבש בו, נפעל לפי התכנית שהצוות המקצועי יכין לנו. נגיע למשחק בלטביה ונעשה הכל כדי להמשיך בקמפיין הטוב הזה".

פולין מחכה אחרי לטביה: "פולין היא הנבחרת החזקה בבית, אבל אני פחות רוצה להתייחס אליהם כרגע. יש לנו את המשחק בלטביה ואנחנו חייבים קודם כל לעשות את העבודה שם, זה מאוד חשוב להמשך, ואני מקווה שנעשה את זה".

גלזר.
גלזר. "נעשה הכל כדי להמשיך בקמפיין הטוב הזה" (ערן לוף)

מנוחה אחרי העונה שעבר: "המאמן דאג לנו לקצת חופש אחרי הנבחרת, אני גם מתכנן לטוס לנופש, אבל כרגע אני מתכונן רק למשחקים ומקווה שנעשה את העבודה".

איך צריך לשחק נגד לטביה: "עוד לא דיברנו על ההכנות הטקטיות, רק נפגשנו עם כולם. המאמן יעביר לנו את התכנון שלו בימים הקרובים, ואנחנו נדע בדיוק מה לעשות. צריך משחק טכני ואגרסיבי ולהביא איתו שלוש נקודות".

ההבדל בין משחק נבחרת באמצע העונה לסוף העונה: "אני לא יודע אם יש השפעה, אבל סוף עונה זאת באמת תקופה מאוד קשה לשחקנים. כולם פה עברו תקופות קשות, כל שחקן שיחק הרבה משחקים. אנחנו נצטרך לבוא ולתת הרבה מעצמנו בשני המשחקים הקרובים ואחר כך לקבל את החופש שלנו".

באימון הנבחרת.
באימון הנבחרת. "בינתיים ההרכב הקבוע של הרצוג עובד מצוין" (עדי אבישי)

הזימון לנבחרת: "תמיד חשבתי שאני בשל לשחק בנבחרת, אבל כל החלטה של המאמן אני אקבל. אני תמיד אהיה לרשות הנבחרת, אעשה הכל ואתאמן הכי קשה על מנת להוכיח שאני ראוי לשחק".

"המאמן הולך עם ההרכב שלו, וזה בינתיים עובד מצוין, והשחקנים על הספסל צריכים לעבוד קשה ולהוכיח שמקומם בסגל. אבל יש פרגון ענק בין כל השחקנים בנבחרת, באנו במטרה אחת – שהנבחרת תצליח".

היריבה: "נבחרת לטביה אמנם בדרג 6 אבל היא הנבחרת הכי טובה בדרג הזה, היא נבחרת טובה שהיתה בטורנירים גדולים. מצפה לנו משחק מאוד קשה, אבל אנחנו נצטרך לנצח".

ניר ביטון.
ניר ביטון. "לטביה היא הנבחרת הכי טובה בדרג שלה (אסף קליגר)

גם קשר סלטיק ניר ביטון דיבר והתייחס להיסטוריה שלו בנבחרת: "מה שהיה בקמפיין הקודם היה, לא היה לי שום דבר מיוחד מול אלישע. הכל היה בסדר. היתה סיטואציה שקצת יצאה מפרופורציות אבל זה נגמר, ממשיכים הלאה".

תפקידו במערך של הרצוג: "זה לא משנה לי אם אני בא בתור קשר או בלם, שיחקתי בסלטיק תקופה בתור בלם בנוסף לתפקיד כקשר, עם כל מה שהמאמן ייתן לי אני אנסה להוציא את המיטב. אנדי היה איתי בקשר לאורך כל התקופה, גם כשהייתי פצוע. הבנתי ממנו שהוא רואה אותי בתור בלם, אבל יש דברים שמשתנים בכדורגל. אני פה כדי לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אם לשחק יופי, אם לא אני אתמוך בכולם".

מצבו הבריאותי: "אני כשיר, הכל בסדר. אני שמח, עברתי תקופה לא קלה מכל הבחינות. שמח על האמון שהמאמן נותן בי, ואני פה כדי להוכיח את האמון הזה".

במדי סלטיק.
במדי סלטיק. "מועדון ענק שכיף להיות חלק ממנו" (Gettyimages)

הציפיות מצמד המשחקים: "אני לא אוהב להיות נביא, אבל אנחנו מסתכלים על כל משחק בצורה אישית אז אם אנחנו רוצים להגיע ליורו אנחנו צריכים לנצח את לטביה. פולין זו לא נבחרת שאני צריך לדבר עליה, יש בה כוכבים מהרמה הגבוהה ביותר. ננסה להוציא תוצאה טובה בלטביה ואז נסתכל על פולין".

יישאר בסקוטלנד בעונה הבאה: "כרגע יש לי חוזה בסלטיק, דיבורים לא היו איתי. תמיד אמרתי שזה מועדון ענק שכיף להיות חלק ממנו. כל עוד יש לי חוזה וכל עוד המועדון מאמין בי אני אעשה את כל מה שאני יכול כדי להחזיר על האמונה וההשקעה. לא יכול להגיד מה יהיה בעתיד, אבל אלוהים גדול".

חזרה לארץ: "כרגע לא אופציה מבחינתי".

בשיחות עם הצוות המקצועי הסביר הרצוג: "נבחרת ישראל פוגשת נבחרת חזקה פיזית ובעלת כושר גופני מצוין. הדרך לנצח ולגלות עליונות היא דרך המשחק הטכני היצירתי שאמור להכריע את לטביה הלוחמת. אם לא נדע להשתמש ביכולות הטכניות והיצירתיות יהיה קשה להיות לגבור על לטביה וזה המפתח למי ינצח את המשחק הזה".


אנדי הרצוג מאמין בביברס אנתכו (מאור אלקסלסי)

מתברר שאנדי הרצוג בונה על הקפטן ביברס נאתכו כשחקן המפתח של ישראל ומחמיא למחמיא לקשר: "הוא שחקן מעולה והמסירות שלו קדימה יחד המעברים שלו קדימה הם הדרך להנחיל יתרון לנבחרת נגד המשחק האגרסיבי של לטביה. נאתכו צריך לשלב שחקנים נוספים יצירתיים במשחק וזה תוכנית המשחק של ישראל".

המאמן הלאומי שלנו סיפר כי הוא אינו מתכוון לפגוע במכבי תל אביב בהמלצה שלו לוורדר ברמן להחתים את המגן הימני אלי דסה. הרצוג סיפר כי ההחלטה היא של דסה ושל ורדר ברמן. כשלשני הצדדים ברור כי המגן הימני של ברמן הוא תאודור גברה סלאסי, שחקן הרכב קבוע בהרכב בקבוצה: "ברור שאם דסה היה מקבל הצעה מליברפול הוא היה חותם מהר. אני כבר שנים רבות לא בוורדר ברמן ונראה מה יקרה בהמשך".


יצטרפו לאימונים ביום ראשון. ערן זהבי ודיא סבע (אתר הליגה הסינית) 

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, שרן ייני, חאתם עבד אלחמיד, ניר ביטון, טאלב טוואטחה, דור פרץ, בירם כיאל, ביבראס נאתכו, דיע סבע (בן שהר), ערן זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי