שחקני הנבחרת טיילו בזלצבורג. נאתכו: "אשקול חזרה לצסק"א"

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | דני מרון

החבורה של אנדי הרצוג לקחה הפסקה ממחנה האימונים בגרמניה, ערן זהבי ודיא סבע יצטרפו לאימונים בערב. בנוסף לדסה סקאוטים יעקבו אחרי פרץ, הרוש וגם קפטן הנבחרת, שסיפר בראיון: "העונה ביוון היתה כישלון"

(גודל טקסט)

ארבעה ימים בלבד נותרו לפני המשחק של נבחרת ישראל בחוץ נגד לטביה, והבוקר (שני) קיבלו השחקנים חצי יום מנוחה ממחנה האימונים בגרמניה ויצאו לטיול לנשום אוויר בזלצבורג.

מי שלא הצטרפו לטיול הם ערן זהבי ודיא סבע, שנחתו אתמול בלילה מסין והצטרפו לחבריהם לנבחרת, והחל מהערב יתחילו להתאמן יחד עם שאר השחקנים כאשר אנדי הרצוג צפוי להתחיל לתרגל את ההרכב הפותח שלו למשחק הגורלי.

אימון נוסף יתקיים מחר ומחרתיים, כאשר לאחר אימון הבוקר ברביעי תצא הנבחרת ללטבליה לקראת המשחק. ללטביה יגיעו גם מספר סקאוטים ממועדונים באירופה על מנת לצפות בחלק מהשחקנים, ביניהם אלי דסה, דור פרץ, ביברס נאתכו ואריאל הרוש.

זהבי וסבע. הגיעו מאוחר מסין (אתר הליגה הסינית)
זהבי וסבע. הגיעו מאוחר מסין (אתר הליגה הסינית)

נאתכו, אגב, התראיין לאתר "ספורטבוקס" ברוסיה ודיבר על העונה שעבר במדי אולימפיאקוס היוונית. "אני לא מרוצה מהמצב שלי שם", אמר קפטן הנבחרת, "האם אחזור לצסק"א? אשקול את האפשרות, אבל לא בטוח".

"העונה באולימפיאקוס התבררה ככישלון, כי בפעם הראשונה מזה הרבה זמן הקבוצה נותרה מחוץ לליגת האלופות. זה קרה בגלל הרבה צעירים שהגיעו, היו בעיות באימונים. אני בטוח שבעונה הבאה הקבוצה תיראה יותר טוב", הוסיף נאתכו, שמחזיק בחוזה עד 2020 במועדון היווני אבל יימכר לקבוצה שתציע עליו מחיר טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי