מסתמן: הרוש ימשיך בשער נגד לטביה, סבע וזהבי בחוד

דיא סבע
דיא סבע | ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת תקווה להשיג בריגה את ניצחון החוץ הראשון בעידן הרצוג, שמתכנן לעלות עם ניר ביטון כבלם, חלוצי גוואנגז'ו ר.פ ישתפו פעולה בחלק הקדמי גם במדים הלאומיים. ב-18:15: מסיבת העיתונאים ואחריה האימון המסכם

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נחתה אתמול (רביעי) בריגה והיום תעביר הילוך בהכנות לקראת המחזור השלישי במוקדמות יורו 2020, כאשר תתארח מחר (21:45) אצל לטביה אחרי מחנה אימונים בן שישה ימים בגרמניה.

המאמן אנדי הרצוג מקווה לרשום את ניצחון החוץ הראשון שלו לאחר כשנה בתפקיד והאמונה היא שמחר זה יקרה, בוודאי אחרי הפתיחה הטובה לקמפיין עם תיקו וניצחון מול סלובניה ואוסטריה בהתאמה: "צריך לייצר המשכיות, זה המפתח אם אנו רוצים להעפיל ליורו. אנחנו מכבדים כל יריבה ויודעים שקל זה לא יהיה, אבל רוצים לנצח", אמרו במחנה הנבחרת והדגישו כי הם חושבים רק על המשחק נגד לטביה בשלב זה ולא על המפגש ביום שני בפולין.

בנבחרת מספרים כי על אף שסרט הקפטן כיום שייך לביברס נאתכו, ערן זהבי הוא עדיין האיש המרכזי במחנה, זה שעל פי גורמים נוכחותו באימונים וסביב ההכנות תורמת מאוד. זהבי דווקא מנסה שלא להיות במרכז העניינים, אך נחשב לאהוב ומוערך בקרב השחקנים שגם סומכים על איכויותיו גם בזכות השלושער האדיר נגד אוסטריה.


זהבי. נוכחותו תורמת מאוד (ההתאחדות לכדורגל)

בשעה 18:15 יתייצב הרצוג למסיבת עיתונאים לצדו של נאתכו ולאחר מכן ייערך האימום המסכם, בו יתורגלו מספר הרכבים. על פי המסתמן, הרכב הנבחרת יכלול בשער את אריאל הרוש, אלי דסה, לואי טאהא, שרן ייני, ניר ביטון ועומרי בן הרוש בהגנה, דור פרץ, בירם כיאל וביברס נאתכו בקישור ובחוד יעלו שחקני גוואנגז'ו ר.פ, דיא סבע וערן זהבי.

מספר סקאוטים מאירופה יגיעו לצפות בשחקני הנבחרת, בעיקר בשחקני מכבי ת לאביב אלי דסה ודור פרץ שהבהירו כי ראשם בשני המשחקים וכי הם אינם עוסקים בעתידם במהלך ההכנות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי