מסתמן: טאלב טוואטחה לא יהיה כשיר גם נגד פולין

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | ערן לוף

מגן פרנקפורט ערך אימונים חלקיים בלבד וככל הנראה לא יקבל דקות בצמד המשחקים. יונתן כהן יהווה גיבוי לעומרי בן הרוש. אנדי הרצוג מרוצה משיתוף הפעולה בין דור פרץ וניר ביטון, שאמורים לפתוח בהרכב

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ישראל ויתר על קיום האימון הטקטי הבוקר (שישי), אך הנבחרת תקיים אספה מקצועית לקראת המשחק הערב (21:45) נגד נבחרת לטביה.

מסתמן שלמרות רצונו של טאלב טאווטחה להיכלל בסגל, המגן מתקשה להחלים מהפציעה והוא לא אמור לשחק נגד לטביה. שחקנה של איינטרכט פרנקפורט ינסה להתאמן ביום שבת כדי לשיכול לשחק נגד פולין, אך הסיכויים לכך לא גבוהים. שאמור להחליפו יהיה עומרי בן הרוש ויונתן כהן ישמש כגיבוי.

המאמן הלאומי מרוצה מהשתלבותו של קשר סלטיק ניר ביטון שאמור לפתוח בהרכב. הרצוג החמיא לשחקן ואמר שנוכחותו במגרש משפיעה ותורמת בחלק ההתקפי ובהובלת הכדור. בנוסף יש שביעות רצון משיתוף הפעולה עם דור פרץ. לשחקני נבחרת ישראל נאמר לשמור על קור רוח ולא להיגרר למשחק האגרסיבי של הלטבים כפי שהשחקנים ראו מקטעים מהמשחק בין לטביה לפולין.


הרצוג מרוצה מהשתלבותו של ניר ביטון (אודי ציטיאט)

ההרכב המשוער להערב : אריאל הרוש, אלי דסה, שרן ייני, לואי טאהא, ניר ביטון, עומרי בן הרוש, דור פרץ, בירם כיאל, ביברס נאתכו, דיא סבע, ערן זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי