בז'צ'ק: "ישראל לא הפתיעה אותנו. זהבי שחקן מסוכן"

יז'י בז'צ'ק
יז'י בז'צ'ק | HANS PUNZ/AFP/Getty Images

מאמן נבחרת פולין התייצב למסיבת עיתונאים לקראת המפגש (שני, 20:45), החמיא לחבורה של הרצוג ונזכר בימיו במכבי חיפה: "שיחקתי אז עם יוסי בניון שהיה בתחילת דרכו. לישראלים תמיד היו שחקנים עם טכניקה טובה"

(גודל טקסט)

נבחרת פולין אמנם השיגה את כל תשע הנקודות האפשרויות משלושת משחקי הפתיחה של מוקדמות יורו 2020, כלל לא ספגה ב-0:1 בחוץ על אוסטריה, ב-0:2 על לטביה וב-0:1 במקדוניה בסוף השבוע, אבל הביקורות רחוקות מלהחמיא לייז' בז'צ'ק ולשחקניו על היכולת.

יממה לפני המשחק נגד ישראל, התייצב בז'צ'ק, כזכור בעברו ככדורגלן כיכב במכבי חיפה, למסיבת עיתונאים ובמהלכה התבקש להיזכר בימיו כשחקן בישראל, אבל גם נאלץ להשיב לביקורת הקשה מצד התקשורת הפולנית וסימן את האיום המרכזי של ישראל: כמובן, ערן זהבי.

בז'צ'ק אמר על מלך שערי מוקדמות היורו, מי שכבש שבעה שערים בשלושה משחקים: "זה לא אני שאצטרך לעצור את ערן זהבי, אלא כל השחקנים שלי. כמובן שהוא שחקן מאוד איכותי שיודע להבקיע שערים, גם הסטטיסטיקה מראה את זה, אבל כל שחקני נבחרת ישראל תורמים לכך. הוא שחקן מסוכן שיודע להבקיע גם מחוץ לרחבה".

על המשחק בין ישראל ללטביה: "הם הבקיעו במהירות והמשחק היה להם קל יותר. ישראל כלל לא הפתיעה אותנו, היא נבחרת טובה שיודעת לשחק כדורגל".


החמיא לישראל בצל הביקורות על נבחרתו (HANS PUNZ/AFP/Getty Images)

ימיו כשחקן במכבי חיפה: "אני זוכר את התקופה הזו כמאושרת בחיי, הייתה לנו קבוצה טובה. הכוכב הגדול היה יוסי בניון, שהיה אז בתחילת דרכו והיה שחקן נהדר. הישראלים תמיד היו מאוד טכניים ויש להם גם משמעת טקטית, אנחנו יודעים שיהיה קשה".

על הביקורות נגד יכולת נבחרתו, שכאמור בסוף השבוע ניצחה במקדניה משער של המחליף קשישטוף פיונטק, אמר: "אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות האחרונות שלנו, אבל יודעים שלא הכל עובד כמו שאנחנו מצפים. אם אעשה שינויים נגד ישראל? זה תלוי ביריבה ואנחנו נחליט על כך מחר בערב. ניתחנו את המשחק האחרון ואת המסקנות נשמור לעצמנו".

שוער ווסטהאם לוקאש פביאנסקי, שייפתח בהיעדר וויצ'ך שצ'סני, הוסיף: "אני לא מנסה לחשוב אם תהיה לי עבודה או שלא במהלך משחק, אלא עושה את ההכנה הכי טובה ונערך לכל תרחיש. אנחנו מגיעים בגישה מאוד חיובית למשחק, אנחנו במצב טוב ומשחקים בבית, אני אפילו לא זוכר מתי הפסדנו בפעם האחרונה באצטדיון הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי