קצב בראיון: "קיבלתי טלפון מעניין מקבוצה בכירה על זהבי"

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט

אחרי שהתבסס בראש טבלת מלך שערי מוקדמות היורו, חלוץ גוואנגז'ו ר.פ מעורר עניין ברחבי אירופה וסוכנו סיפר ב-103FM: "הוא יוותר על הכסף בסין בשביל מועדון משמעותי, לא סתם כדי להגיד שהוא בפרמיירליג או בספרד"

(גודל טקסט)
ערן זהבי נמצא בשיאו. כבר היו לחלוץ במהלך הקריירה ימים בהם כל אירופה הסתכלה עליו, אבל הודות לשלושער שני ברציפות במוקדמות יורו 2020, הישג שרק חלוץ העבר ראול גונזאלס הספרדי השיג לפניו, ושבעת שעריו בשלושת המחזורים עד כה שהציבו אותו במקום הראשון בטבלת מלך שערי המפעל, התראיין הערב (שני) סוכנו רונן קצב, זמן קצר לפני המשחק בפולין, ואישר כי קבוצות בכירות עוקבות אחר מי שבין הישגיו גם תואר מלך השערים בליגה הסינית.


זהבי יחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-32, אבל הדבר לא מרתיע מועדוני פאר, כפי שסיפר סוכנו בתכנית הספורט ב-103FM: "הוא מרוויח הרבה ואין בחוזהו סעיף שחרור, אבל יש פניות כל הזמן. גם לפני הנבחרת היו פניות, אבל בשבוע האחרון קיבלתי המון טלפונים מסוכנים וגם טלפון מעניין מקבוצה בכירה. לא אגיד בשידור מי הקבוצה".


כשנשאל קצב על הסיכוי שהשיחות יבשילו לעסקה, טען: "הצעה לא קיבלתי, אלא טלפון מעניין כמו שאני מקבל כל הזמן. אם זה מעשי? זה מאוד קשה, גם היו ניסיונות בתקופה הקודמת, אבל עלינו להאמין".



זהבי וסבע בסוף השבוע בלטביה. כוכב גוואנגז'ו יעזוב בקרוב? (אודי ציטיאט)


אם זהבי יוותר על הכסף הגדול בשביל לעבור לאירופה: "הוא יסכים לוותר על כסף בשביל קבוצה בכירה וטובה, לא סתם כדי להגיד שהוא משחק בפרמיירליג או בספרד. הוא יסכים עבור קבוצה משמעותית".


חוזהו בגוואנגז'ו ר.פ: "יש לו חוזה לעוד עונה וחצי, מאוד טוב לו ונעים לו בקבוצה ואני לא יודע אם אנחנו הולכים. הקבוצה שלו לא תיתן לו ללכת כל כך מהר, אבל שאלתם אז קיבלתם תשובה – יש התעניינות מקבוצות טובות בליגות בכירות".



העובדה שזהבי יחגוג יום הולדת 32 בקרוב: "רונאלדו בן 34, אבל לא צריך להשוות אותו לאף אחד. גם באיטליה מלך השערים בן 36. אם אתה שומר על עצמך, גם בגיל 31-32 אתה יכול לתת עוד שנים טובות. המורכבות פה גדולה כי הסינים מבינים את חשיבותו לקבוצה ומשלמים לו הרבה כסף, אז הם לא יתפתו להצעות גדולות. ערן אוהב את מה שהוא עושה בסין ויודע כל מה שקורה מסביב, כשיש משהו שמעניין אותנו אנחנו יושבים יחד ואם תבוא ההצעה הנכונה, נפנה אותה לסינים".


"התעניינות מקבוצות טובות מליגות בכירות" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי