לקח ממקרה דאבור: 35 שחקנים יזומנו לשיחת הבהרה

וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג
וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג | דני מרון

ראשי הנבחרת מתכוונים לשוחח עם כל הכדורגלנים הנמנים על הסגל הרחב, גם כאלו שלא יזומנו למפגשים הקרובים מול מקדוניה הצפונית וסלובניה, במטרה למנוע תקריות עתידיות. יחולקו תכניות אימונים מסודרות לטווח ארוך

(גודל טקסט)

פרשת החתונה של מואנס דאבור תמה סופית אמש (שני), כאשר ההתאחדות לכדורגל הודיעה על פגישה בין החלוץ החדש של סביליה לבין מאמן הנבחרת אנדי הרצוג, בסיומה השניים הגיעו לסיכום על כך שהשחקן יזמין את השחקנים והצוות לארוחת ערב – עונש קל לאור העובדה שהוא החמיץ את משחקי נבחרת ישראל בעקבות חתונתו.

אמנם ראשי הנבחרת החליטו שלא להחמיר עם דאבור שהחמיץ את מחנה האימונים ומשחקי הנבחרת האחרונים במוקדמות יורו 2020 נגד לטביה ופולין, אבל הרצוג והמנהל הטכני וילי רוטנשטיינר לא מוכנים שמקרה דומה לזה יחזור בעתיד ועל כן התקבלה החלטה שתתקיים שיחה עם כל 35-40 שחקני הנבחרת הנמנים על הסגל הרחב, כמובן גם אלו שלרוב לא מוזמנים על ידי הצוות האוסטרי.

כחלק ממסקנות ראשי הנבחרת בעקבות האירועים האחרונים, כאמור היעדרות מואנס דאבור שהתחתן וכל "פרשת הקזינו" שהובילה לדיון באשר לתקנון האתי, החליטו רוטנשטיינר והרצוג לשוחח עם כל 35-40 שחקני הסגל הרחב של הנבחרת ולהם אף תועבר תוכנית המשחקים והאימונים המלאה, כזו שתכלול את כל תאריכי משחקי נבחרת ישראל, אימוניה המתוכננים ומחנות אליהם היא עשויה לצאת – כך שאף שחקן לא יוכל לומר שלא עודכן מראש על תאריכים בהם עליו להתייצב למען הנבחרת.


דאבור. הרצוג ורוטנשטיינר הפיקו לקחים מהיעדרותו (דני מרון)

בתוך כך, לקראת המשחק נגד צפון מקדוניה בחודש הבא (5.9), הכוונה היא להציב בחוד ההתקפה את ערן זהבי ואת מואנס דאבור. באשר לעמדת השוער, אריאל הרוש יזכה למעקב בספרטה רוטרדם ההולנדית, אולם אם ימשיך לשבת על הספסל, כפי שקרה במחזור הפתיחה, הוא בהחלט עשוי לאבד את מקומו בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי