דאבור, קינדה ושלמה בסגל הנבחרת למקדוניה ולסלובניה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | מאור אלקסלסי

אנדי הרצוג פרסם את הסגל: חלוץ סביליה זומן למרות שלא קיבל דקות מתחילת העונה. קשר בית"ר ירושלים ובלם הפועל תל אביב זכו לזימוני בכורה, גם אלי דסה בפנים. מיכה ורפאלוב בחוץ ולמכבי חיפה אין נציגים ברשימה

(גודל טקסט)
מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג פרסם היום (חמישי) את סגל השחקנים לצמד המשחקים במוקדמות יורו 2020 נגד צפון מקדוניה וסלובניה, ללא הפתעות גדולות ברשימה, אם כי ראוי לציין את הכללתו של אלי דסה, שעדיין לא מצא קבוצה לאחר שנפרד ממכבי תל אביב ולא פתח את העונה ואי זימונו של דור מיכה, שחקן העונה האחרונה בליגת העל. קשר בית"ר ירושלים גדי קינדה ובלם הפועל תל אביב רז שלמה זכו לזימוני בכורה.


למרות הפציעה באצבע רגלו שהטרידה אותו בשבועות האחרונים, ערן זהבי זומן לסגל. גם מואנס דאבור, שלא נלקח בחשבון בסביליה מאז תחילת העונה ואף הוזכר כמועמד לעזוב בשבוע האחרון, נכלל ברשימה. שון וייסמן, שפתח את העונה נהדר בוולפסברגר האוסטרית, צפוי להתחרות עם דאבור על חולצת ההרכב.



שם בולט נוסף שנותר בחוץ הוא ליאור רפאלוב, שממשיך לא להילקח בחשבון על ידי הרצוג למרות שפתח את העונה בכושר טוב בבלגיה. עובדה מעניינת לגבי הסגל היא שלמכבי חיפה אין אפילו נציג אחד בו.





לקראת המשחקים, מסתמן כי הצוות המקצועי מתכנן להציב בין הקורות את השוער אופיר מרציאנו על חשבונו של אריאל הרוש, שאינו משחק בספרטה רוטרדאם ההולנדית. בנבחרת זוכרים היטב את כושרו הירוד של הרוש בשני משחקיו האחרונים נגד נבחרת פולין ומול מכבי תל אביב, משחקים בהם גילה יכולת חלשה ואיבוד ביטחון בין הקורות.


ביום ראשון יקיימו הרצוג ו-ווילי רוטנשטיינר מסיבת עיתונאים בהשתתפותו של בנג'מין קוגל, האחראי על הכושר הגופני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי