מאמן מקדוניה הצפונית זועם: "לא אפשרו לנו להתאמן בטרנר"

איגור אנגלובסקי
איגור אנגלובסקי | JORGE GUERRERO/AFP/Getty Images

בתקשורת המקדונית נטען כי המשלחת האורחת שוכנה במלון באשדוד, 85 ק"מ מבאר שבע שתארח את המשחק, ואנגלובסקי הבטיח: "נעשה אותו דבר כשישראל תתארח כאן". לפני כן במסיבת העיתונאים: "מכבדים את ישראל"

(גודל טקסט)

רגע לפני המשחק החשוב של נבחרת ישראל מחר (חמישי) במוקדמות יורו 2020, מאמן מקדוניה הצפונית איגור אנגלובסקי זועם על ההתאחדות לכדורגל, בטענה כי היא הכריחה את הנבחרת האורחת להתאמן באשדוד, ולא נתנה להם להתאמן ביום המשחק.

אנגלובסקי דיבר מוקדם יותר במסיבת העיתונאים המסורתית לפני המשחק, ביחד עם שוערו דיאן אילייב. לקראת ההתמודדות באצטדיון טרנר אמר המאמן: "מאמין בשחקנים שלי ומכבד את היריבה שלנו. הדבר שהכי חשוב היא היכולת שלנו על כר הדשא ואנחנו מצפים להשיג תוצאה טובה".

מקדוניה השיגה עד כה ארבע נקודות בקמפיין המוקדמות, לאחר שגברו רק לטביה וסחטו תיקו 1:1 מסלובניה. "אנחנו לא מתכוונים לוותר בקלות" אמר אילייב. "הגענו לישראל כדי לנצח. ניתן את הכל במשחק כדי לנצח ולגרום למדינה שלנו להיות גאה בנו. אנחנו יודעים שזה לא יהיה משחק קל".

הנבחרת הישראלית של אנדי ארצוג מגיעה למאבק מהמקום השני בבית 7, כשהיא מובילה על יריבתה בשלוש נקודות בלבד, וניצחון מפתיע של האורחים עלול לסבך את החבורה הכחולה לפני משחק החוץ בסלובניה (9.9).

הרצוג. צמד משחקים גורלי מתקרב (עדי אבישי)
הרצוג. צמד משחקים גורלי מתקרב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי