אנטמן: "כנראה שמרציאנו יפתח בהרכב נבחרת ישראל"

אופיר מרציאנו, אריאל הרוש, יואב ג'ראפי
אופיר מרציאנו, אריאל הרוש, יואב ג'ראפי | עדי אבישי

מאמן השוערים של מכבי חיפה התייחס לעמדה לקראת המשחק נגד מקדוניה הצפונית: "הרוש לא שיחק זמן רב וכושר משחק זה הדבר החשוב ביותר עבור שוער"

(גודל טקסט)

גיורא אנטמן, מאמן השוערים של מכבי חיפה ומאמן השוערים של נבחרת ישראל לשעבר, דיבר הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעמדת השוער: "אופיר מרציאנו משחק על בסיס קבוע בקבוצה שלו בסקוטלנד והוא כנראה יפתח מחר נגד מקדוניה הצפונית".

אנטמן הוסיף: "הסיטואציה שיש כיום בנבחרת הייתה גם בקדנציה שלי. עבר המון מאז שהרוש שיחק, ועבור שוער כושר משחק זה אולי הדבר הכי חשוב. בהתחלה הרוש קיבל את הזדמנות למרות שהוא לא שיחק, אבל זה היה פרק זמן קצר. עבר המון זמן מאז הפעם האחרונה בה הוא שיחק".

על שני המשחקים הקרובים: "זה פיק שאפשר לייצר בו התעלות חד פעמית. פעם בכמה זמן שחקן יכול להוציא מעצמו 200 אחוז. אם צריך לחשוב קדימה, אז צריך תוכנית מסודרת לגבי שחקנים שלא משחקים. בהקשר של שוער, כאלה שנמצאים בסיטואציה כמו של הרוש, צריך לחשוב מה עושים איתם ולבחון את הנושא לעומק".


אריאל הרוש (עדי אבישי)

מה היה אומר לשוער שיפתח מחר לו היה מאמן השוערים של הנבחרת: "אתה מייצג את המדינה שלך ואתה צריך לדעת לעשות את העבודה שלך בצורה שקטה. לא לקחת סיכונים מיוחדים ולא לנסות להציל את המולדת, אלא לעשות את העבודה בצורה שתשרת היטב את נבחרת ישראל".

על מעורבותו של מאמן השוערים בזימון שוערי הנבחרת: "מאמן השוערים משתתף בזימון השוערים ויש לו משקל שהוא לפעמים מכריע. מאמן השוערים בנבחרת ישראל, לא חשוב זר או ישראלי, חובתו לדעת על כל שוער ישראלי את הפרטים הקטנים ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי