צור הדף פנדל, הצעירה פתחה את הקמפיין עם 1:2 בקזחסטן

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | ההתאחדות לכדורג

מוקדמות יורו 2021: אלמוג העלה את החבורה של ניר לוין ל-0:1 מהיר (2), אך שבירב איזן (22) והמארחת פספסה הזדמנות להשלים מהפך כשבחטיארוב החמיץ מהנקודה הלבנה (29). יוספי הכריע (83)

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד הדרמטי של הנבחרת הבוגרת בסלובניה, הנבחרת הצעירה של ישראל החלה הערב (שלישי) את קמפיין מוקדמות יורו 2021 ברגל ימין עם 1:2 דרמטי בחוץ על קזחסטן.


שתי דקות, זה פרק הזמן שלקח לישראל לעלות ל-0:1. אור דסה, שהגיע לנבחרת בכושר מצוין, מצא בכדור קרן את אילון אלמוג שהעלה את ישראל על לוח התוצאות. רק 20 דקות חלפו וקזחסטן איזנה את התוצאה משער של  ויאצ'סלאב שבירב. שבע דקות לאחר מכן קיבל אקמאל בחטיארוב הזדמנות פז להפוך את התוצאה, אך אסף צור הדף את הפנדל שלו והקבוצות ירדו להפסקה ב-1:1.


המחצית השנייה הייתה שקולה ומי שפרץ את הסכר בדקה ה-83 היה תומר יוספי מהפועל באר שבע, שניצל בישול של מוחמד אבו פאני וקבע 1:2 חשוב בסיום לישראל. בנוסף לנבחרת של ניר לוין, בבית ו' אפשר למצוא גם את ספרד, מונטנגרו, צפון מקדוניה ואיי פארו, כאשר הנבחרת שתסיים ראשונה בכל בית תעלה לאליפות אירופה ביחד עם הסגנית הטובה ביותר.



וי ראשון. הנבחרת הצעירה של ישראל (ההתאחדות לכדורגל)


הרכבים

קזחסטן: מוחמז'אן סייסן, נוראלי אליפ, אדאם אדחאייב, רוואן אורינבסאר, גבורג נז'אריאן, רמזאן אוראזוב (צנאלי פאירוז, 66), אקמאל בחטיארוב (דינמוחמד קאשקן, 90), סולטן סגנאייב, אוראלחאן אומירטייב (רמזאן קארימוב, 60), ויאצ'סלאב שבירב (דימיטרי באצ'ק, 60), טלגאט קוסייפוב.


ישראל
: אסף צור, עמית כהן, ירין פרץ (גיל כהן, 35), עופרי ארד, יהב גורפינקל, עילאי אלמקייס, תומר יוספי (יואב תומר, 90), עומר לקאו (עדן קארצב, 63), אור דסה (מוחמד אבו פאני, 62), תאי בריבו, אילון אלמוג (סמואל בראון, 90).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי