אלישע לוי: "השחקנים הולכים עם הרצוג, מגיע לו קמפיין נוסף"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

המאמן הלאומי לשעבר החמיא למאמן הנוכחי: "הוא צריך זמן כדי להטביע חותם". על התגובה האמוציונלית אחר ההפסד: "אפשר להתחבר, אך השאלה היא איך הוא יעמוד עכשיו מול השחקנים בחדר ההלבשה"

(גודל טקסט)

אלישע לוי, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס ל-3:2 הצורם בסלובניה: "מדובר בהפסד אכזרי וזה היה ערב מכאיב מאוד, שהוציא אותנו באופן סופי מהמאבק על העלייה וחבל כי זה בית בו כל הנבחרת שוות. למרות זאת, אפשר לקחת גם את הדברים החיוביים מהמשחק, במיוחד את המחצית השנייה ואת ניהול המשחק של המאמן אנדי הרצוג".

לגבי התגובה האמוציונאלית של מאמן הנבחרת: "אפשר היה להתחבר להרצוג אחרי המשחק, הרי מאמן כדורגל הוא קודם כל בן אדם. היום הכל מתנהל דרך התקשורת ואנחנו בעידן אחר, מאמנים ושחקנים מעבירים מסרים דרך הערוצים השונים וזה מקובל. השאלה עכשיו היא איך הוא יעמוד בחדר ההלבשה מול השחקנים שלו".

ההשוואה לקמפיין שלו: "מבחינת התוצאות אין הבדל בין הקמפיינים, למרות שהקמפיין שלי היה הרבה יותר קשה כי היינו בבית עם נבחרות כמו איטליה וספרד. אני יכול לראות שיש חיבור בין הרצוג לבין השחקנים והם הולכים אחריו שזה פרמטר חשוב, אבל בסופו של דבר בעוד יום- יומיים אף אחד לא יזכור ששיחקנו טוב. מה שחשוב הוא מבחן התוצאה".

בנייה מחדש ביום שאחרי זהבי: "כשאתה מקבל נבחרת אתה שואל את עצמך מה המטרה שלך. דבר ראשון צריך להיות תחרותי ולחדש את הנבחרת. נבחרת בנויה על ליגיונרים ועל ליגה חזקה שמייצרת שחקנים ובשני המקרים אנחנו בבעיה. שון וויסמן היה טוב וצריך לחפש עוד שחקנים בדמותו כדי לחדש את פני הנבחרת".

האם הרצוג ראוי להישאר לקמפיין נוסף: "אני חושב שכן, צריך לתת לו קדנציה נוספת. מאמן צריך שני קמפיינים, במיוחד מאמן זר. כדי להצליח צריך להכיר את הסגל ואת הליגה הישראלית. הוא צריך זמן כדי להטביע חותם. אתמול הוא ניהל את המשחק בצורה נכונה ונגד מקדוניה הצפונית ביצע רק שני חילופים, מה שמצביע על חוסר אמון בסגל. לכל מאמן יש ימים יותר טובים ופחות טובים".


"בעוד יום- יומיים אף אחד לא יזכור ששיחקנו טוב" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי