ישראל ירדה למקום ה-86, לא תקיים אימונים בארץ לקראת אוסטריה

שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים
שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים | אודי ציטיאט, סלובניה

לאחר שהוציאה נקודה אחת בשני משחקים, חבורתו של אנדי הרצוג ירדה שני מקומות, בלגיה עדיין במקום הראשון, צרפת עלתה למקום השני. הסגל ימריא ישירות לווינה מיד אחרי המחזור השישי בליגת העל

(גודל טקסט)
פיפ"א פרסמה היום בשבעות הבוקר (חמישי) את דירוג הנבחרות המעודכן. נבחרת ישראל שהוציאה נקודה אחת בשני המשחקים נגד מקדוניה הצפונית וסלובניה ירדה שני מקודמות היישר למקום ה-86. נבחרת בלגיה נשארה ראשונה, צרפת עלתה למקום השני על חשבונה של ברזיל, שירדה למקום השלישי. אנגליה נשארה במקום הרביעי ופורטוגל השלימה את החמישייה הראשונה אחרי שחלפה מעל אורווגאי.


בינתיים, בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת ישראל משלימים את ההכנות לקראת המשחק הקרוב בווינה נגד נבחרת אוסטריה ב-10 לאוקטובר. אנדי הרצוג לא יקיים שום אימון בישראל וימריא לאוסטריה ב-7 לאוקטובר, מיד לאחר השלמת מחזור המשחקים השישי בליגת העל וההתכסות של כל הליגיונרים.


כאמור הנבחרת תקיים את כול האימונים בווינה כשההתארגנות היא להתנהלות בצום יום הכיפורים והאימון המסכם ערב המשחק שיהיה בתום הצום של כיפור בו כול השחקנים היהודים יצומו או יתפללו במתחם מיוחד שיוקם כולל רוב אנשי המשלחת והצוות המלווה.




למשחק לא יעמדו לרשותו של המאמן אנדי הרצוג הפצועים שרן ייני וניר ביטון הנבחרת תשוב ביום שישי למחרת המשחק ותתחיל כאן את ההכנות למשחק באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע נגד נבחרת לטביה האחרונה בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי