אופ"א הודיעה: ישראל תארח את היורו עד גיל 17 ב-2022

אצטדיון טדי
אצטדיון טדי | דני מרון

בפעם השלישית תוך פחות מעשור, טורניר בינלאומי יוקרתי יתקיים בארץ ונבחרת ישראל תהיה אחת מ-16 נבחרות שישתתפו בו. מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר: "אתגר מחייב, אין לי ספק כי יהיה מדובר בחגיגה לאומית"

(גודל טקסט)

אחרי אליפות אירופה עד גיל 21 ב-2013 ואליפות אירופה לנשים עד גיל 19 ב-2015, ישראל תארח בקרוב עוד טורניר בין לאומי נחשב. מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר קיבל הערב (שלישי) עדכון מאופ"א כי ישראל נבחרה לארח את אליפות אירופה עד גיל 17 ב-2022. הדבר מבטיח את השתתפותה של נבחרת הנערים הישראלית בטורניר, לצד 15 נבחרות נוספות.

קמר בירך על ההחלטה: "זאת בשורה נפלאה למדינת ישראל ולהתאחדות, ויש בה כדי להעיד על ההערכה הגדולה לה זוכה ההתאחדות שלנו בקרב ראשי אופ"א וההתאחדויות החברות בה. עמלנו על הנושא מזה תקופה והיום שמחנו לגלות שהמאמצים נשאו פרי. אירוח טורניר גמר בפעם השלישית בתוך עשור הוא אתגר מחייב ואין לי ספק כי גם הפעם יהיה מדובר בחגיגה לאומית. טרם נקבעו הערים המארחות והאצטדיונים בהם יתקיימו המשחקים, אבל מניסיוננו בפעמים הקודמות ברור שיהיה רצון גדול מצד כל רשות עירונית לארח משחקים ולהיות חלק מחגיגה של כדורגל אירופי ומקומי".

"ההתאחדות שלנו זכתה לשבחים ולאותות הצטיינות בפעמים הקודמות בהן אירחנו טורניר גמר אירופי ואין לי ספק כי כך יהיה גם הפעם – הרבה בזכות אוהדות ואוהדי הכדורגל כאן שהגיעו בהמוניהם למשחקים וסייעו לנו לקבוע שיאים אירופים מבחינת מספרי צופים. כל מי שהיה חלק מהחגיגות אז, ודאי יצטרף גם הפעם וישיא תרומה לאווירה נפלאה ולשמה הטוב של מדינת ישראל. כבר בתקופה הקרובה נתחיל בהיערכות לקראת המשימה הלאומית המשמחת שניצבת בפנינו. זה יום טוב לכדורגל שלנו ולמדינה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי