רוברטו קרלוס: "נגיע לישראל כדי לתת שואו יפה לקהל"

רוברטו קרלוס
רוברטו קרלוס | PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images

שחקן העבר של נבחרת ברזיל אישר את השתתפותו במשחק השלום, שייערך בסמי עופר ב-29 לאוקטובר. על האיחוד עם חבריו לסלסאו: "מאוד מרגש, אין לנו הרבה הזדמנויות לשחק ביחד כמו בימים הגדולים"

(גודל טקסט)

רוברטו קרלוס, מגנה האגדי לשעבר של נבחרת ברזיל, אישר את השתתפותו במשחק השלום באופן רשמי בסרטון שפרסם היום (חמישי): "אני מגיע לחיפה שבישראל, שם אפגש אתכם ביחד עם כל החברים מנבחרת ברזיל, זה הולך להיות אירוע מדהים". אמר שחקן העבר והוסיף: "אין לנו הרבה הזדמנויות להיפגש ולשחק ביחד כמו בימים הגדולים וזה מאוד מרגש את כולנו. אנחנו נגיע כדי לעשות שואו יפה לקהל".

רוברטו קרלוס בן ה-46 לבש את מדי הסלסאו ב-125 משחקים והוא ממוקם שני בהיסטוריה במספר ההופעות בנבחרת ברזיל. המגן השמאלי האגדי, שידוע כאמן הבעיטות החופשיות, זכור בשל השמאלית העוצמתית, היכולת הטכנית המרשימה והשערים המרהיבים שכבש. הוא שיחק עם הנבחרת בשלושה מונדיאלים, הניף את הגביע העולמי ב-2002 והוסיף עוד שתי זכיות בקופה אמריקה וזכייה אחת בגביע הקונפדרציות.

הוא מזוהה יותר מכל עם ריאל מדריד, במדיה שיחק 11 עונות, שכללו ארבע אליפויות ושלוש זכיות בליגת האלופות. רוברטו קרלוס נחשב עד היום לאחד הזרים הגדולים בהיסטוריה של הבלאנקוס והוא השחקן הזר בעל הכי הרבה הופעות במועדון בכל המסגרות.

רוברטו קרלוס חוגג עם קאקה. השניים יחזרו לשתף פעולה בישראל (Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images)
רוברטו קרלוס חוגג עם קאקה. השניים יחזרו לשתף פעולה בישראל (Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images)

ב-2007 עבר לפנרבחצ'ה ובהמשך שיחק גם בקורניתיאנס, אנז'י מחצ'קאלה ודלהי דינמוס, כאשר בשתיים האחרונות החזיק לתקופה קצרה גם בתפקיד המאמן. קריירת האימון הקצרה שלו כללה גם משרות בסיבאספור ואקהיסר בליגה הטורקית. קרלוס משמש כיום כיועץ מקצועי למחלקות הנוער של ריאל מדריד.

הברזילאים יתמודדו מול נבחרת הכוכבים הישראלים, שיקיימו אימון ראשון תחת הדרכתו של שלמה שרף ב-16.10, חול המועד סוכות. האימון יתקיים במגרש בית הספר לכדורגל בכפר סבא ויהיה פתוח לקהל ולתקשורת. שרף התייחס לאימון ולשחקנים שזומנו: "ישנה היענות ורצון טוב מצד כל השחקנים להשתתף במשחק וזימנתי לאימון סגל רחב מאוד. עם זאת, אני כנראה אצטרך לנפות מספר שחקנים ועל כן מדובר באימון חשוב ומכריע ומי שלא יוכיח את עצמו, יעבור ליציע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי