באוסטריה תוהים: האם יום כיפור ישפיע על נבחרת ישראל?

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

התקשורת במדינה שבה אנדי הרצוג ושחקניו יתארחו ביום חמישי,עסקה בשאלה האם הצום ישפיע עליהם ויתן יתרון לנבחרת המקומית. אלון תורג'מן נשאל על כך והשיב: "זה קשה, אבל עם הכנה מראש זו לא בעיה. השחקנים רגילים"

(גודל טקסט)

העובדה שמשחקה של נבחרת ישראל נגד אוסטריה ייערך קצת יותר מ-24 לאחר מוצאי יום הכיפורים העסיקה היום (שני) את התקשורת האוסטרית, שתהתה האם הצום ישפיע על שחקניו של אנדי הרצוג ויקנה יתרון ליריבה שלהם בהתמודדות.

ווילי רוטנשטיינר, המנהל המקצועי של הנבחרת, התראיין לתקשורת בארצו, דיבר על ההכנות בהתאם לצום והסביר שההשפעה הפיזית שלו היא בעדיפות משנית ביחס לחשיבות המועד: "אנחנו בקשר עם מאמני כושר ומדעני ספורט. אנחנו לא צריכים ולא רוצים להתעסק בצום, אנחנו מתייחסים לזה בכבוד ונצליח לכפר על כך בדרך כזו או אחרת".

גם אלון תורג'מן, שמשחק באוסטריה וינה בימים אלו, נשאל על הנושא והשיב: "קשה לצום לפני משחק, אבל אם אתה מתכונן מראש זו לא אמורה להיות בעיה", אמר החלוץ בן ה-28 והדגיש כי לעיתים קרובות קורה שיום כיפור נופל לפני משחק: "זו הסיבה שהשחקנים רגילים לכך".

אלון תורג'מן לא חושב שהצום ישפיע (אוסטריה וינה, רשמי)
אלון תורג'מן לא חושב שהצום ישפיע (אוסטריה וינה, רשמי)

מוקדם יותר היום, דולב חזיזה שיצא עם הנבחרת לאוסטריה לקראת המשחק, טען שהצום לא ישפיע ואמר: "יכינו אותנו בצורה הכי טובה שיש, אני מאמין שיהיה בסדר וזה לא יפגע לנו במשחק ולא בשום דבר אחר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי