זהבי: "נראינו מבוהלים – יש לי הרגשה שאנחנו מפחדים לנצח"

ערן זהבי, חאתם עבד אלחמיד, אנדי הרצוג
ערן זהבי, חאתם עבד אלחמיד, אנדי הרצוג | HERBERT PFARRHOFER / Contributor

הכוכב לא הסתיר את אכזבתו אחרי ה-3:1 של ישראל באוסטריה: "במקום שנעיף אותם באוויר, אנחנו יורדים מנטלית - עם נאיביות כזו לא נגיע לשום מקום". הרצוג הודה: "אנחנו לא בתמונת העלייה ליורו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
"אחרי השער שלי צעקתי לחבר'ה 'יש לנו 10 דקות – בואו נשמור על זה', אבל לצערי מיד ספגנו את הראשון ועל השער השני בכלל אין מה לדבר. שחקן מקפיץ כדור בתוך הרחבה שלנו ובועט לשער? ככה, אני מצטער, לא נעלה ליורו". הדובר הוא ערן זהבי, שלא הסתיר את אכזבתו אחרי ששער נפלא שלו לא הספיק וישראל נוצחה 3:1 באוסטריה וככל הנראה איבדה את סיכוייה לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים.


זהבי הוסיף: "כל משחק אני יוצא עם אותן תחושות – עשינו מחצית ראשונה טובה והבכנו את האוסטרים עם שער וכמה מצבים נוספים. אנחנו לא מאשימים אחד את השני, אבל זו התוצאה ונצטרך ללמוד מזה. ככה אנחנו לא נגיע לשום מקום – לא עם שערים כמו שאנחנו מקבלים".


על משחק ההגנה אמר זהבי: "אני לא אבקר שחקני הגנה, ההגנה צריכה להיות קבוצתית וכנראה שאנחנו לא עושים את זה כמו שצריך. אנחנו מקבלים גולים מבהלה. יש לי הרגשה שאנחנו מפחדים לנצח. אנחנו מובילים ובמקום שנעיף אותם באוויר ונהיה בטירוף, שאני אראה שחקנים אוסטרים עפים באוויר, אבל לא – אנחנו נשברים מנטלית ונותנים להם להשתלט על המשחק ומקבלים שערים כאלה. עם כזו נאיביות אי אפשר לעלות".



מאוכזב ומתוסכל. ערן זהבי (אודי ציטיאט, וינה)


על השער הנפלא שכבש, שהיה העשירי שלו בקמפיין הנוכחי: "היו לי שבע דקות מאוד מאוד שמחות, אבל בסופו של דבר כשאתה מפסיד אז זה בסך הכל גול יפה שנכנס לתקציר. נקודות זה לא הביא. אם שער כזה היה מביא ניצחון זה היה סופר משמעותי, אולם לצערי זה לא קרה. הפנים קדימה, אין מה לעשות".


עלייה ליורו דרך ליגת האומות: "אם נחשוב על זה, לא נגיע לשום מקום. אנחנו צריכים להסתכל על המשחקים הקרובים וכרגע אני בכלל לא חושב על ליגת האומות. לפרקים אני אומר לעצמי 'וואו איזו נבחרת יש לנו' ולפרקים אחרים זה פשוט לא נראה טוב. אנחנו צריכים להציג יכולת טובה במשך יותר זמן. ננסה לשחק טוב במשחק שנותרו. אם נבוא ונשחק לא טוב ונפסיד, תהיו בטוחים שלא נצליח לעלות גם דרך ליגה האומות".


המאמן אנדי הרצוג הוסיף: "גם אחרי הפסד צריך לחשוב על הדברים החיוביים. לצערי אנחנו מחוץ לתמונת העלייה ליורו. בחצי הראשון היו לנו דקות טובות, אבל ספגנו שערים קלים מידי. במחצית השנייה הרגשתי שהאוסטרים עייפים, אך לא הצלחנו להגיע למצבים שרצינו וזו הסיבה שירדו מנוצחים".


מנור סולומון הוסיף: "שוב הפסדנו והתחושות הן קשות. בניגוד לסלובניה, הפעם הגיע לנו להפסיד. הובלנו ורצינו לשמור על זה עד המחצית. היינו מרגישים אחרת אם זו הייתה התוצאה בהפסקה, אבל ספגנו מיד אחרי שכבשנו. זה לא פשוט, אין לנו הרבה מה לעשות מלבד לבוא למשחק נגד לטביה ביום שלישי ולנצח. אנחנו מציגים את זה רק בחלק מהדקות, אבל יש לנו נבחרת טובה ורואים את השיפור. אנחנו צריכים להמשיך בצורה הזו ולהשיג תוצאות טובות יותר. לא חשבנו שנהיה במקום החמישי, אך יש עוד שלושה משחקים ונקווה לסיים גבוה יותר".


 

 
"אנחנו מחוץ לתמונת העלייה" (אודי ציטיאט, וינה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי