זהבי בפוסט: "חולם להעפיל לטורניר גדול ולשמח מדינה שלמה"

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט, וינה

למרות ההפסד לאוסטריה, חלוץ נבחרת ישראל עדיין אופטימי לקראת המשך הקמפיין: "מבטיח שנמשיך לתת את המקסימום ונעשה הכל להחזיר לכם במגרש על התמיכה והאהבה. ניפגש ביום שלישי במטרה ברורה לנצח"

(גודל טקסט)
מאז צמד הניצחונות הרצופים נגד אוסטריה ולטביה, נבחרת ישראל לא עמדה בציפיות בכך שצברה נקודה אחת בלבד, אותה השיגה נגד מקדוניה הצפונית ורשמה שלושה הפסדים לפולין, סלובניה ואמש (חמישי) גם נגד אוסטריה.


למרות זאת מי ששמר על יכולת גבוה לאורך כל הטורניר הוא ערן זהבי. החלוץ הישראלי כבש בכל משחק פרט ל-4:0 נגד פולין ונמצא במקום הראשון בטבלת כובשי השערים עם עשרה גולים בשבעה משחקים. הסקורר הישראלי כתב הערב בפוסט על התחושות לאחר המשחקים האחרונים וטען שעל אף הכיבושים הוא חש אכזבה לא פחות מחבריו על התוצאות.


"ברגשות מעורבים. מצד אחד אני שמח על המספרים שלי. היה לי מאוד חשוב לעשות את זה בנבחרת ישראל ולהביא את היכולת שלי לידי ביטוי כמו בקבוצות מצד שני – היה ועדיין קיים חלום להעפיל לטורניר גדול ולשמח מדינה שלמה. מבטיח לכם שנמשיך לתת את המקסימום ונעשה הכל להחזיר לכם במגרש על התמיכה והאהבה. ניפגש בטרנר ביום שלישי במטרה ברורה לנצח את המשחק שבת שלום לכולם".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ברגשות מעורבים. מצד אחד אני שמח על המספרים שלי. היה לי מאוד חשוב לעשות את זה בנבחרת ישראל ולהביא את היכולת שלי לידי ביטוי כמו בקבוצות מצד שני – היה ועדיין קיים חלום להעפיל לטורניר גדול ולשמח מדינה שלמה. מבטיח לכם שנמשיך לתת את המקסימום ונעשה הכל להחזיר לכם במגרש על התמיכה והאהבה.. ניפגש בטרנר ביום שלישי במטרה ברורה לנצח את המשחק שבת שלום לכולם

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי