אלחמיד בספק ללטביה, רוטנשטיינר: "נעלה עם שני בלמים"

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | אודי ציטיאט

הנבחרת ערכה את האימון השני לקראת המשחק בטרנר ללא בלם סלטיק שסובל מווירוס. בצוות המקצועי שוקלים לוותר על המערך האחורי כי יריבתה תעלה עם חלוץ אחד. הרצוג הבהיר לדאבור כי וייסמן יועדף על פניו

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תקיים הבוקר ב-11:30 את האימון השני במתחם בית הנבחרות בשפיים לקראת המשחק הביתי נגד נבחרת לטביה ביום שלישי הקרוב באצטדיון טוטו טרנר שבבאר שבע. הקשר דור פרץ, כזכור, נפצע בברכו ושוחרר מהנבחרת כבר אתמול והבוקר (ראשון) התברר כי הבלם חאתם עבד אלחמיד שסובל מווירוס לא התאמן והוא בספק למשחק ביום שלישי.

דור פרץ היה מושעה מהמשחק נגד אוסטריה בשל כרטיסים צהובים ובצוות המקצועי תכננו להחזירו להרכב הפותח וכעת פציעתו תוביל את המאמן לאחת משתי מהאופציות הבאות: ניר ביטון שתופקד כבלם שלישי נגד אוסטריה עשוי לשחק בקישור כשנשקלת גם האפשרות של דן גלזר. גם מצבו של אלחמיד ויכולת התאוששותו תשפיע לא רק על הגנת הנבחרת אלא גם על הקישור.

בישראל חושבים לוותר על מערך שלושת הבלמים שלא הצליחה שכן הנבחרת מרבה לספוג שערים – הנבחרת ספגה 14 שערי חובה בשבעה משחקים – ממוצע של שניים למשחק ואף המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר אמר: "נבחרת ישראל תרד ככל הנראה ממערך של שלושה בלמים, בגלל שלטביה משחקת רק עם חלוץ ואין טעם לשחק במערך כזה". במשוב שהועבר לשחקנים לאחר ההפסד נגד אוסטריה, כתבו מספר שחקנים שימי התרגול המעטים של הנבחרת פוגעים במשחק ההגנה והשינויים הרבים במערך האחורי בשל פציעות וכן בשל יכולת של שחקנים שאינם משחקים יחד.


חאתם עבד אלחמיד. בנבחרת עוקבים בדאגה אחר מצבו (אודי ציטיאט, וינה)

המאמן אנדי הרצוג שוחח אתמול ארוכות עם חלוץ סביליה מואנס דאבור, כשהבוקר צפוי שון וייסמן חלוצה של וולפסברגר להיות מתורגל בהרכב. בנבחרת חשבו לפתוח עם וייסמן כבר במשחק נגד אוסטריה אלא שלבסוף נסוגו מהמלך ודאבור קיבל את האשראי בחוד ההתקפה לצד ערן זהבי. כמו כן, מנהל הנבחרת, ווילי רוטנשטיינר, שוחח בימים האחרונים עם מאמן הופנהיים הגרמנית בנוגע לעילאי אלמקייס וקיבל את המלצתו להתחיל לשלבו במשחקי הנבחרת.

בנוגע לעתידו של המאמן הרצוג, בנבחרת ממתינים לסיום משחקי המוקדמות בחודש נובמבר והעלייה של נבחרת ישראל לשלב הפלייאוף בחודש מרץ (2020) דרך ליגת האומות. הרצוג צפוי לעמוד על הקווים גם במשחקים אלה.


מואנס דאבור. החלוץ יפתח על הספסל (אודי ציטיאט, וינה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי